Empik.com to największy sklep online w PL który bardzo szybko może coś sprzedac bo maja kolosalny zasięg. Pewnie dogadali się np. z Galapagos i za % wyprzedali ich nadwyżki magazynowe
Trzymanie bez sensu na magazynie czegoś co nie jest szybko zbywalne też swoje kosztuje
Mi został tylko w realizacji Tenet. Jest skompletowany od wczoraj a przewidywana dostawa 23-24.08, tak więc domyślam się że pójdzie do anulacji z ich strony albo po moim zapytaniu 24tego, jak status będzie dalej ten sam
Chwilę po tym, jak użytkownik
@Lukop podał przykładową wiadomość do empik.com, wysmażyłem podobną w sprawie mojego anulowanego zamówienia. Otrzymałem taką odpowiedź na maila:
Cytat:Dzień dobry,
dziękuję za kontakt w sprawie zamówienia nr xxxxxxxxxxxxx.
Uprzejmie informuję, że stany magazynowe ulegają ciągłym zmianom. O kolejności realizacji zamówień na produkty z naszej oferty decyduje czas złożenia zamówienia przez Klienta. Jeśli posiadamy mały nakład konkretnego produktu i zostanie złożonych wiele zamówień w tym samym czasie, system nie zawsze jest w stanie przetworzyć wszystko natychmiastowo.
Próbowaliśmy w związku z tym pozyskać kolejny egzemplarz, jednak otrzymaliśmy w końcu ostateczną odpowiedź od dostawcy, że produkt jest już niedostępny.
W związku z powyższym byliśmy zmuszeni anulować produkty z zamówienia.
Najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. Wyrażam nadzieję, że nie powtórzy się w przyszłości.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do kontaktu. Chętnie pomogę.
Pozdrawiam
Michał Łazarczyk
Centrum Wsparcia Klienta
Odpisałem im, że nic mnie to nie obchodzi, bo dają sobie (wg regulaminu) aż 7 dni na potwierdzenie zamówienia i w tym czasie powinni sprawdzać dostępność egzemplarzy, a że potwierdzili mi zamówienie po 65 minutach, a potem nie mogli czegoś doszukać, to już nie mój problem. Zaproponowałem, aby mi podarowali kartę podarunkową na zakupy w wysokości 51,95 zł (wartość mojego zamówienia), albo wysłali to, co udało się skompletować przed anulacją. Odpowiedź przyszła późno i był to mail z generatora maili o przeprosinach w wyniku błędu i darmowym dostępie do empik music na 30 dni.
Drugie zamówienie dla młodszego brata wciąż wisi. Mam w nim 18 Bondów na Blu-ray, 17 skompletowanych w piątek do 14:00,
Licencja na zabijanie ciągle czeka na kompletację. Jeśli anulują mi całość ze względu na brak jednego na 18 filmów, walczę dalej (screen-shot już zrobiony). Robię sobie nadzieję, że chcą zarobić te 250 zł i wyślą 17, skoro dochodzi do takich sytuacji:
(20-08-2021, 23:40)chucky napisał(a): [ -> ]U mnie bluray Tenet już w drodze - wysłane inpostem. Dunkierka i dwa Bondy 4K anulowane. Wszystko było w jednym zamówieniu.
(21-08-2021, 16:17)vandel napisał(a): [ -> ]Może to ma coś wspólnego z stanami w sklepach stacjonarnych czy coś podobnego. Mi wysłali filmy a na pewno nie byłem 1 przy kupnie
News o "promocji" na stronie był ok. 16:00, więc myślę że byłeś jednym z pierwszych. Stan w sklepach stacjonarnych nie ma związku z empik.com, to dwa oddzielne byty.
Ja z kolei dostałem od nich SMS-a co do mojego "Teneta", że z powodu dużej liczby zamówień wysyłka jest opóźniona. Ale zamówienie na stronie wisi jako skompletowane, więc chyba powinienem być dobrej myśłi.
(22-08-2021, 09:04)kryst007 napisał(a): [ -> ]Ja z kolei dostałem od nich SMS-a co do mojego "Teneta", że z powodu dużej liczby zamówień wysyłka jest opóźniona. Ale zamówienie na stronie wisi jako skompletowane, więc chyba powinienem być dobrej myśłi.
W przeszłości nawet po takich SMS-ach potrafili anulować. W piątek odebrałem dwupak Wonder Woman. Tenet i Dunkierka od piątku "wiszą" jako skompletowane. Na zapytania kiedy zostaną wysłane jakaś Tępa Dzida odpisała wczoraj, że Tenet został anulowany (dokładnie ta sama formułka co u Jubego). Na moim koncie zamówienie dalej ma status "skompletowany". Oczywiście jak zawsze będę walczył z nimi aż do skutku tzn aż dostanę coś co mnie usatysfakcjonuje.
Luźny pomysł... jeżeli macie konto Premium to im napiszcie, że wolicie naładowanie cashbackiem zamiast empik music bo z tego nie korzystacie.
(22-08-2021, 14:17)Glaeken napisał(a): [ -> ]wolicie naładowanie cashbackiem zamiast empik music bo z tego nie korzystacie
Jakaś różnica między tym doładowaniem cashback a ewentualnym bonem/kartą na jakąś kwotę?
(22-08-2021, 07:22)Juby napisał(a): [ -> ]News o "promocji" na stronie był ok. 16:00, więc myślę że byłeś jednym z pierwszych. Stan w sklepach stacjonarnych nie ma związku z empik.com, to dwa oddzielne byty.
Ja zamawiałem grubo po 18:00. Dopiero jak wróciłem do domu to zerknąłem na forum. Zatem nie znajdzie się tu żadnego schematu.
Kiedyś jak anulowali mi Big Lebowskiego, ten zestaw z kulą i sweterkiem przepychanki trwały dwa tygodnie. Skończyło się na tym, że doładowali mi konto na empik. com kwotą 50 zł. Tak naprawdę nie mają żadnych argumentów, regulamin jest po naszej stronie. Po przyjęciu zamówienia do realizacji zostaje zawarta umowa i są zobowiązani do jej wykonania.
(22-08-2021, 14:54)fire_caves napisał(a): [ -> ] (22-08-2021, 14:17)Glaeken napisał(a): [ -> ]wolicie naładowanie cashbackiem zamiast empik music bo z tego nie korzystacie
Jakaś różnica między tym doładowaniem cashback a ewentualnym bonem/kartą na jakąś kwotę?
Pewnie nie. Wszystko jest lepsze od durnego empik music