Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: John Hughes
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
O ja pier**** na bank zbankrutuje

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To jeszcze poproszę zajebisty black friday w USA, co bym mógł parę innych UHD zamówić i można brać rok urlopu na oglądanie Big Grin
Nie musisz czekać na promke w USA, bo filmidło na tę chwilę będzie dostępne też w Niemczech, we Włoszech oraz w Skandynawii.

I oficjalna rozpiska jeśli chodzi o specyfikacje wydania >>
https://www.blu-ray.com/news/?id=31428

Originally released on November 25, 1987, Planes, Trains & Automobiles celebrates its 35th anniversary this year. Starring comedy greats Steve Martin and John Candy, the uproarious film has become a beloved holiday classic. Newly restored in 4K with Dolby Vision/HDR Planes, Trains & Automobiles looks better than ever and is packaged with a bonus "LOST LUGGAGE" Blu-ray containing over an hour of never-before-seen deleted and extended scenes that were recently discovered in the archives of writer, producer and director John Hughes. The newly uncovered footage offers a unique glimpse into the filmmaking and editing process and features even more hilarious moments between Steve Martin and John Candy.

Special Features and Technical Specs:
BRAND NEW 4K RESTORATION OF THE FILM
DOLBY VISION/HDR PRESENTATION OF THE FILM
NEW Over an hour of never-before-seen deleted and extended scenes
Getting There is Half the Fun: The Story of Planes, Trains and Automobiles
John Hughes: Life Moves Pretty Fast (2-Part Documentary):
John Hughes: The Voice of a Generation
Heartbreak and Triumph: The Legacy of John Hughes
John Hughes for Adults
A Tribute to John Candy
Optional English, English SDH, French, Portuguese, Spanish subtitles for the main feature
Coraz bliżej do premiery 4K UHD "Samoloty, pociągi i samochody" i pojawiają się pierwsze opinie. Niestety ta od Roberta Harrisa nie jest zbyt zachęcająca:

Cytat:I'm confused by what I'm seeing in Planes, Trains and Automobiles.
Initially, back when the John Hughes set was released, I presumed (possibly incorrectly) that it was one of the worst Blu-rays I'd ever seen.
I've checked to make certain that it was shot in 35mm, and it was.
I've checked to make certain that I was viewing the 4k and not the Blu-ray, and I was.
But what I'm seeing appears to be a bit cleaner and more cohesive image than on the Blu-ray, which still isn't Blu-ray quality.
No grain. No look of cinema or film.
Could this be the old transfer, cleaned up?
Not a clue, but what's obvious is that Paramount has released a new 4k of the film, that has far less than 2k resolution, and I have no idea why.
A waste of plastic.

Image - 2 (Dolby Vision)
Audio – 5 (DTS -HD MA 5.1)
Pass / Fail – Fail
Plays nicely with projectors - No
Upgrade from Blu-ray - Nope
Makes use of and works well in 4k - 0

https://www.hometheaterforum.com/community/threads/a-few-words-about-tm-planes-trains-and-automobiles-in-4k-uhd.377597/

A spodziewałem się poprawy obrazu nawet większej niż w Reservoir Dogs, o ile Paramount niczego nie zmaści... A może RAH zwariował i dostaniemy chociaż coś na miarę porządnego Blu-ray'a ? Dowiemy się już wkrótce, ale ja na razie wstrzymuję pre-ordera.
Nie ogarniam co ten Paramount wyrabia. Potrafią wydawać referencje i tuż obok bawią się jak Universal za najlepszych lat. Zostaję przy DVD w takim razie Sad
Uuuu a myślałem że to będzie Blind Buy... No nic poczekamy zobaczymy, najwyżej się wstrzyma z kupnem i poczeka aż będzie latać za grosze, bo od tego pierwszego wydania BD na pewno nie będzie gorzej, chociaż kto wie ? Tongue

Wosk chyba nawet większy niż z BD, ale pewnie youtube'owa kompresja tutaj dodała coś od siebie.
Ale w jednym Harris nie ma racji - to na pewno jest jakiś nowy skan, bo nie widzę tutaj masakrycznie przeostrzonego obrazu i przepałów (np. okno od 1:14). Poza tym kadrowanie, AR (1.85:1 vs 1.78:1) i kolorki są nieco inne.
No nie wygląda to najlepiej, ale też i nie tak źle jak sądziłem. Kurde, czemu Arrow nie mógł się za to zabrać.
Na Tv wygląda to naprawdę słabo... gdzie ziarno i filmowy look ja się pytam, ale poczekajmy z ostatecznym linczem na jakieś legitne screeny Tongue
Stron: 1 2 3 4 5