Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Odtwarzanie filmów 4k z dysku
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Dzień dobry,
Zastanawiam się nad zakupem odtwarzacza który podoła odtwarzaniu filmów 4k z dysku zewnętrznego ewentualnie sam posłuży jako swego rodzaju magazyn/serwer ?.
Niestety mój Panasonic ub 820 nie podołał temu wyzwaniu, a czasem taka opcja w kinie domowym poprostu się przydaje.

Rzeczy które mnie interesują:
Odtwarzanie bez problemów filmów 4k z dysku zewnętrznego czy też wbudowanego
Brak problemów z obsługą Atmosa lub innych nowszych kodeków
Jak najlepsza jakość obrazu
Budżet jakim dysponuje na ten cel to około 1000 zł

Zastanawiam się nad:
- Nvidia Shield TV Pro
- Zidoo z10
Oraz słyszałem, że można zrobić z PC niewielkich rozmiarów coś w stylu odtwarzacz/serwera plików (nie znam się za bardzo na tym) nie wiem jakie parametry musiałoby mieć tego typu urządzenie więc pytanie czy w moim budżecie wg takie coś miałoby sens i było wykonalne ?

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady i opinie.
Zidoo to polecam Z10 pro. Jednak przekracza budżet. Zobacz może Z9x. W tym brak kieszeni na dysk.
Co do możliwość tych odtwarzaczy są jak najbardziej OK. Wszystkie nowe kodeki obsługuje. Obraz HDR, Dolby Vision. Dźwięk Dolby Atmos, DTS-X itp.
Zidoo Z9X
Dune HD Real Vision 4K
Nvidia Shield TV Pro

(07-11-2021, 12:22)Miki1306 napisał(a): [ -> ]Oraz słyszałem, że można zrobić z PC niewielkich rozmiarów coś w stylu odtwarzacz/serwera plików (nie znam się za bardzo na tym) nie wiem jakie parametry musiałoby mieć tego typu urządzenie więc pytanie czy w moim budżecie wg takie coś miałoby sens i było wykonalne ?
Nie ma to sensu.
W zeszłym tygodniu na OLX kupiłem używany Himedia Q5 pro za 200 zł.Działa Atmos, DTS:X, DTS. Filmy w 4KHDR z kodekiem HEVC działają bez zarzutu. Model Q10 pro ma kieszeń na dysk do 6Tb, ale jest większy i jak dla mnie brzydki Smile