Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Lupusowa Kolekcja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Dzień dobry!

To pewnie obciach uderzać z moim małym zbiorem na forum z tak wypasionymi kolekcjami, ale bardzo lubię „filmożerców” i zawsze chciałem mieć tutaj swój mały kącik, do którego będę mógł od czasu do czasu coś dorzucaćWink. Przepraszam za kiepską jakość zdjęć - jestem fatalnym fotografem. Na "Filmożerców" zaglądam codziennie od wieeelu lat, Jakiś czas temu założyłem tutaj konto, ale rzadko coś piszę. Zdecydowanie większą przyjemność sprawia mi czytanie i oglądanie kolekcji innych użytkownikówSmile Dzięki forum i stronie dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy na temat interesujących mnie wydań, jaki film posiada najlepszy transfer, które wydanie lepsze, czego unikać itd. Zbieram głównie Blu-ray'e, filmów 4K UHD nie mam jeszcze na czym oglądać i prawdę mówiąc nie spieszy mi się z zakupem odpowiedniego odtwarzacza. Jak na razie Blu-ray w zupełności mi wystarcza i daje masę frajdy. Tak naprawdę to zazdroszczę tylko jednego filmu zbieraczom wydań 4K UHD - Predatora, który na Blu wygląda okropnie, a to jeden z moich ulubionych filmów:/

Dobra dość tego smęcenia. Zapraszam do zapoznania się z moją kolekcją.

Na początek trochę filmów od ARROW - to mój ulubiony dystrybutor, uwielbiam ich transfery, tony dodatków i niesamowite "limitki". Później parę steelbooków (Salem's Lot, Dracula, Once Upon a Time in the West), "Dolarowa Trylogia" z której przechodzimy do kilku wydań od EUREKI (Il Grande Silenzio, Samurai Reincarnation, Fright Night, SleepWalkers).

[Obrazek: MEVAWX6_o.jpg]
[Obrazek: MEVAWWS_o.jpg]
[Obrazek: MEVAWX8_o.jpg]
[Obrazek: MEVAWXA_o.jpg]
[Obrazek: MEVAX21_o.jpg]
[Obrazek: MEVAX22_o.jpg]
[Obrazek: MEVAX23_o.jpg]
[Obrazek: MEVAX24_o.jpg]

[Obrazek: MEVAX9B_o.jpg]
[Obrazek: MEVAX9C_o.jpg]
[Obrazek: MEVAX9D_o.jpg]