Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Remastery
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Kolejny Universalowy przefiltrowany potworek uratowany - tym razem dzięki Criterionowi.

Fast Times at Ridgemont High.

EDIT:

Oraz Animal House i Smokey and the Bandit

Dzięki UHD już tyle wydań katalogowych zostało odratowanych, że już straciłem rachubę.
Za chwileczkę, za momencik do tego grona dołączy zapewne The Sting.
Super 8 pojawił się na caps-a-holic.

Nie wątpię, że HDR będzie fajny, itd. ale czyżby Bill Hunt znowu nas strollował ?

Cytat:Meanwhile, Super 8 has been newly remastered for this 4K Ultra HD release from its original film and digital source elements.
Skromna poprawa w obrazie, dźwięk taki sam. Nie ma co żałować braku polskiej wersji językowej.
(23-05-2021, 09:52)lovelybones napisał(a): [ -> ]Skromna poprawa w obrazie
Rozumiem że po tych screenach w SDR i rec.709 oceniłeś jak w wydaniu prezentuje się Dolby Vision i szeroka paleta barw? Tak samo jak udajesz że nigdy wcześniej nie było wydania UHD które na screenach niewiele różniło się od Blu-ray, a w rzeczywistości, już w ruchu, z HDR i należycie wyświetlonymi kolorami prezentowało się diametralnie inaczej?
Czy tylko ja mam dejavu i czasem nie na podstawie cyt "Rozumiem że po tych screenach w SDR i rec.709 oceniłeś jak w wydaniu prezentuje się Dolby Vision i szeroka paleta barw?" nie oceniłeś screenów Big Fish jako "piękny remaster od Sony" (https://forum.filmozercy.com/watek-remastery?pid=80092#pid80092)??? Ok zaraz zacznie się że to HDR10 itp ale nie oceniałeś na podstawie screenów w SDR w rec.709 po konwersji z HDR10?
Każdy może sobie wyrobić i wyrazić własne zdanie na temat wydania właśnie po screenach z caps-a-holic i czy ci się to podoba czy nie albo widać różnicę na korzyść albo jej po prostu nie widać. Technologia DV o ile mi wiadomo na każdym telewizorze wygląda inaczej natomiast czy jest więcej/mniej detali zobaczysz na każdy telewizorze.
Big Fish - nowy skan 4K negatywów.
Super 8 - powrót do istniejacego 2K DI.

Big Fish - widoczna już na screenach różnica w rozdzielczości, detalach i ziarnie.
Super 8 - brak widocznej na screenach wyraźnej różnicy.

Zgadniesz dlaczego Big Fish można nazwać pięknym remasterem już na postawie screenów w SDR i rec.709?

(23-05-2021, 13:32)MiMiK napisał(a): [ -> ]Każdy może sobie wyrobić i wyrazić własne zdanie na temat wydania właśnie po screenach z caps-a-holic i czy ci się to podoba czy nie albo widać różnicę na korzyść albo jej po prostu nie widać.
Na screenach w SDR nie widać HDR. W tym rzecz, ale widać jesteś kolejną osobą która po 5 latach istnienia tego formatu wciąż nie wie co to takiego i dlatego wypisuje takie głupoty.
Ciekawe rzeczy piszesz, tylko pytanie czy ja napisałem że HDR widać na screenach SDR? Napisałem o kuriozum którego sam używasz (porównujesz screeny) a jak ktoś inny uważa inaczej (porównuje i twierdzi że na screenach widać to samo itp) to jest to złe i w ogólę bo HDR na zdjęciach nie widać.
Czy mi jest HDR do życia potrzebne to moja prywatna sprawa, ale idąc twoim tokiem myślenia skoro na zrzutach nie widać więcej to HDR (w tym filmie) ma na tyle poprawić że kupie ten film. Chyba inaczej rozumiemy istotę HDR która jest uzupełnieniem a nie zbawienie formatu UHD, ale co ja tam mogę wiedzieć Wink
Zadałem proste pytanie...

(23-05-2021, 13:55)Mierzwiak napisał(a): [ -> ]Big Fish - nowy skan 4K negatywów.
Super 8 - powrót do istniejacego 2K DI.

Big Fish - widoczna już na screenach różnica w rozdzielczości, detalach i ziarnie.
Super 8 - brak widocznej na screenach wyraźnej różnicy.

Zgadniesz dlaczego Big Fish można nazwać pięknym remasterem już na postawie screenów w SDR i rec.709?
...ale widzę że je zignorowałeś i wolisz dalej się przype*dalać. Szkoda, bo odpowiedź na nie pozwoliłaby ci zrozumieć dlaczego w jednym przypadku ocena tylko screenów SDR rec.709 jak najbardziej ma sens, a w innym nie.

Cytat:Czy mi jest HDR do życia potrzebne to moja prywatna sprawa
To zdanie wszystko wyjaśnia. Witam kolejnego trolla na liście ignorowanych.
Mierzwiak, weź poprawkę na to, że gadasz z gościem, którego sposobem na zmianę AR scen IMAXowych w TDK do 2.35:1 było ich ściśnięcie w pionie.
(23-05-2021, 14:58)Gieferg napisał(a): [ -> ]Mierzwiak, weź poprawkę na to, że gadasz z gościem, którego sposobem na zmianę AR scen IMAXowych w TDK do 2.35:1 było ich ściśnięcie w pionie.
To jego prywatna sprawa, nie czepiaj się Big Grin