Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Remastery
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
I to jest bardzo dobra wiadomosc Smile tylko oby byly napisy pl i wersja steelbook Big Grin

(02-06-2016, 13:40)frantic85 napisał(a): [ -> ]The thing - to jest bardzo dobra wiadomosc Smile tylko oby byly napisy pl i wersja steelbook Big Grin
Pomarzyć Smile
Zapowiedziane jest dwupłytowe wydanie z nowymi dodatkami, które będzie dostępne w USA i Kanadzie, najpewniej też z blokadą regionalną.
Kiedy i czy w ogóle doczekamy się nowego transferu w Europie... ChGW.
Szczegóły nowego wydania The Thing - wygląda to naprawdę imponująco >>
NEW 2K scan of the Inter-positive supervised and approved by director of photography Dean Cundey• NEW 4.1 created from the original 70MM Six Track Dolby Stereo soundtrack
• NEW Audio Commentary with director of photography Dean Cundey
• NEW The Men of Outpost 31 – interviews with Keith David, Thomas Waites, Peter Maloney and more…
• NEW Assembling and Assimilation – an interview with editor Todd Ramsay
• NEW Behind the Chameleon – interviews with visual effects artists Peter Kuran and Susan Turner, special make-up effects artist Rob Burman and Brian Wade and more….
• NEW Sounds from the Cold – interviews with supervising sound editor David Lewis Yewdall and special sound effects designer Alan Howarth
• NEW Between the Lines – an interview with novelization author Alan Dean Foster
• Audio Commentary by director John Carpenter and actor Kurt Russell
• John Carpenter’s The Thing: Terror Takes Shape – a documentary on the making of THE THING featuring interviews with John Carpenter, Kurt Russell, special effects make-up designer Rob Bottin, legendary matte artist Albert Whitlock plus members of the cast and crew (80 minutes – SD)
• Outtakes (5 minutes – SD)
• Vintage featurettes from the electronic press kit featuring interviews with John Carpenter, Kurt Russell and Rob Bottin (12 minutes – SD)
• Vintage featurettes – The Making of a Chilling Tale and The Making of THE THING (1982 – 14 minutes – SD)
• Vintage Product Reel – contains a promotional condensed version of the film with additional footage not in the film (19 minutes – SD)
• Vintage Behind-the-Scenes footage (2 minutes – SD)
• Annotated Production Archive – Production Art and Storyboards, Location Scouting, Special Make-up Effects, Post Production (48 minutes – SD)
• Network TV Broadcast version of THE THING (92 minutes – SD)
• Teaser Trailer & Theatrical Trailers (U.S. and German Trailer)
• TV spots & Radio Spots
• Still Gallery (behind-the-scenes photos, posters and lobby cards)

Scream Factory also stated that there are a “few more extras in the pipeline” and that they will “report them in the future when they have been confirmed.”
Będzie też wydanie deluxe z dwoma slipcase'ami i posterami:
https://www.shoutfactory.com/film/film-horror/the-thing-deluxe-limited-edition
Limit 1500 sztuk. Niestety wysyłka tylko na terenie USA i Kanady. Regularna edycja bez problemu będzie do kupienia na amazonie i importcds.com.
Mamy chyba na Forum osobę z USA - jeśli przeczyta ten post, to może niech napisze czy byłaby możliwość zakupu przez nią tego wydania a później wysyłki do Polski.
Nie robi w moim przypadku, bo nie mam żadnego myku aby ominąć blokadę regionalną Sad
Zestawienie nowego i starego transferu Highlandera >>
http://caps-a-holic.com/c.php?d1=8519&d2=8518&c=3458
Zremasterowany Highlander wyjdzie też w USA pod koniec września. Może Lionsgate bardziej się postara jeśli chodzi o kompresję...

W podobnym terminie Universal wyda odrestaurowanego An American Werewolf in London (1981) w USA.
Już szykuję pieniążki Smile

Na Blu-ray.com wklejałem porównanie kolorystyki między amerykańskim BD a trailerem tego remastera, i no cóż, zmiany są spore, ale nad tym nowym wydaniem czuwał sam Verhoeven, więc... poza tym jak na moje oko ta nowa wersja wypada jednak lepiej, bardziej naturalnie:

[Obrazek: 3AVpYVv.png]
[Obrazek: HPaKpg9.png]
[Obrazek: d5Wiaat.png]
że niby to dolne jest nowe? a fuj! ginie połowa klimatu kiczu