Ja też wcześniej pisałem, że to raczej błąd po stronie tego wydania, nie OPPO. A pisanie, że to wina odtwarzacza, bo na innych chodzi, mija się z celem. Miałem płytkę kiedyś z jakąś muzyką, żaden odtwarzacz z tych, które miałem w domu (były 3), nie mógł tego odczytać. Wziąłem ją do pracy, mieliśmy tam zwykły, toporny odtwarzacz DVD Manty i stał się cud
Okazało się, że ta Manta "połykała" wszystko, mam do tej pory ten odtwarzacz, nie używam ale jest. Tak więc podtrzymuję to, o czym wcześniej pisałem.
Oględnie pisząc oryginalna teoria, ale spoko, jak mówią, każdy swój rozum ma.
(15-10-2018, 13:18)Pablo0909 napisał(a): [ -> ]Ja też wcześniej pisałem, że to raczej błąd po stronie tego wydania
To ani wina lasera, ani płyty. Raczej soft i jego kompatybilność z tym wydaniem. Nasze krajowe musi być tak ekskluzywne, że nawet Oppo wysiada. Z jakiś powodów nie wydano póki tego ani w Uk czy Francji. Powinniście napisać do nich w tej sprawie
Ale czy tam przypadkiem nie będzie tych samych płyt?
Trudno powiedzieć, nauczony doświadczeniem, przezornie kupiłem w USA wydanie Paramount- u. No i blisko 50% taniej, bo zamawiałem wtedy kilka filmów
(15-10-2018, 14:14)wolfman napisał(a): [ -> ]To ani wina lasera, ani płyty. Raczej soft i jego kompatybilność z tym wydaniem. Nasze krajowe musi być tak ekskluzywne, że nawet Oppo wysiada. Z jakiś powodów nie wydano póki tego ani w Uk czy Francji. Powinniście napisać do nich w tej sprawie
Też uważam, że ta płyta ma w swojej specyfikacji jakiś niuans, którego soft Oppo nie trawi (oględnie mówiąc) i w związku z tym jej nie czyta.
Napisałem do polskiego oddziału OPPO w piątek 12.10.2018 ale jak na razie żadnego odzewu.
Może każdy, kto ma podobny przypadek powinien napisać, bo przecież nie tylko mi jednemu OPPO nie odtwarza płyty BRAVEHEART w 4K.
Jak będzie więcej przypadków to może chociaż zainteresują się i to sprawdzą. Jeden przypadek mogą potraktować jako wadliwy egzemplarz płyty.
Uderzaj bezpośrednio do źródła, kilka razy do nich pisałem i odpowiedź otrzymywałem do 24h.
https://oppodigital.com/ContactUs.aspx
Napisz konkretnie, że chodzi o polskie wydanie od Foxa, podaj EAN, jakie są objawy i zaznacz, że na drugim egzemplarzu dzieję się to samo, a na innym odtwarzaczu (podaj jakim) jest ok.
Dzięki, napisałem do nich.
Dam znać co odpowiedzą.
Właśnie otrzymałem odpowiedź z polskiego oddziału OPPO:
Przekazaliśmy informacje do centrali. Niestety nie jesteśmy w stanie potwierdzić, czy problem zostanie zlikwidowany w najbliższej wersji oprogramowania.
Pozdrawiamy,
OPPOdigital.pl
Kontynuując, otrzymałem już odpowiedź z OPPO digital:
This generally means that the player is having a problem with decoding the BD-JAVA on the disc.
Try going into your Setup Menu and then selecting Persistent Storage then Erase Persistent Storage.
Exit the Setup Menu, turn off the player then turn it back on and see if the disc then loads properly.
Best Regards,
Customer Service
OPPO Digital, Inc.
162 Constitution Dr.
Menlo Park, CA 94025
Service@oppodigital.com
Muszę spróbować, czy zalecenie serwisu zadziała.