09-11-2018, 22:37
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
10-11-2018, 20:36
Tutaj się gościu "pochwalił", że Braveheart UHD z UK nie działa na Sony X800 i za każdym razem zawiesza odtwarzacz. Skąd my to znamy ?
11-11-2018, 11:13
Z Oppo znamy...
To teraz jestem ciekaw, skoro to najprawdopodobniej wina wydania płyty 4K, jak się cała sytuacja potoczy dalej - będą aktualizacje oprogramowania tych odtwarzaczy, które będą tego wymagały, czy też płyta 4K zostanie uznana za wadliwą i... wymiana nośnika?
To teraz jestem ciekaw, skoro to najprawdopodobniej wina wydania płyty 4K, jak się cała sytuacja potoczy dalej - będą aktualizacje oprogramowania tych odtwarzaczy, które będą tego wymagały, czy też płyta 4K zostanie uznana za wadliwą i... wymiana nośnika?
13-11-2018, 14:55
Tutaj kolejna ofiara, tym razem Sony X700.
Skoro już wiadomo, że problem z Braveheart UHD od Foxa nie dotyczy jednego konkretnego odtwarzacza to sugerowałbym przeniesienie postów z tego tematu do osobnego wątku w dziale technicznym (lub też wykorzystanie już istniejącego tematu Płyta nie chce się odtworzyć.
Skoro już wiadomo, że problem z Braveheart UHD od Foxa nie dotyczy jednego konkretnego odtwarzacza to sugerowałbym przeniesienie postów z tego tematu do osobnego wątku w dziale technicznym (lub też wykorzystanie już istniejącego tematu Płyta nie chce się odtworzyć.
15-11-2018, 16:33
Filmarena opublikowała komunikat. Bontonfilm (dystrybutor w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii) właśnie wydał oficjalne stanowisko związane z płytą Braveheart 4K UHD.
Jest to wolne tłumaczenie, na szybko zrobione w pracy z języka czeskiego, bo po angielsku nie znalazłem.
"Dzień dobry,
jak niektórzy z Was mogą wiedzieć, z tytułem Braveheart UHD, wystąpiły komplikacje techniczne, a dyski UHD nie mogą być odtwarzane na konkretnych markach dedykowanych odtwarzaczy.
Po kilku dniach udało nam się zidentyfikować problem i tyczy się on authoringu płyty pochodzącej ze Stanów Zjednoczonych.
Obecne dyski zawierają błąd uniemożliwiający uruchomienie filmu w markach Sony, LG i OPPO. Samsung, Panasonic i Xbox nie zgłaszają obecnie problemów.
Obecnie studio 20th Century Fox, współpracujące z Technicolour, pracuje nad szybką naprawą i tworzeniem nowych i bezbłędnych płyt UHD.
Pytamy sprzedawców, którzy dostali ten tytuł i sprzedają go, aby poinformowali o tym klientów z wyprzedzeniem. Obecnie kolejna dystrybucja filmu została zawieszona do czasu pojawienia się nowych dysków.
Nowe produkty powinny pojawić się na początku grudnia. Dokładamy wszelkich starań, aby tytuł pojawił się przed świętami.
Dziękuję za zrozumienie i cierpliwość w rozwiązywaniu tych bez wątpienia bardzo nieprzyjemnych problemów."
Jest to wolne tłumaczenie, na szybko zrobione w pracy z języka czeskiego, bo po angielsku nie znalazłem.
"Dzień dobry,
jak niektórzy z Was mogą wiedzieć, z tytułem Braveheart UHD, wystąpiły komplikacje techniczne, a dyski UHD nie mogą być odtwarzane na konkretnych markach dedykowanych odtwarzaczy.
Po kilku dniach udało nam się zidentyfikować problem i tyczy się on authoringu płyty pochodzącej ze Stanów Zjednoczonych.
Obecne dyski zawierają błąd uniemożliwiający uruchomienie filmu w markach Sony, LG i OPPO. Samsung, Panasonic i Xbox nie zgłaszają obecnie problemów.
Obecnie studio 20th Century Fox, współpracujące z Technicolour, pracuje nad szybką naprawą i tworzeniem nowych i bezbłędnych płyt UHD.
Pytamy sprzedawców, którzy dostali ten tytuł i sprzedają go, aby poinformowali o tym klientów z wyprzedzeniem. Obecnie kolejna dystrybucja filmu została zawieszona do czasu pojawienia się nowych dysków.
Nowe produkty powinny pojawić się na początku grudnia. Dokładamy wszelkich starań, aby tytuł pojawił się przed świętami.
Dziękuję za zrozumienie i cierpliwość w rozwiązywaniu tych bez wątpienia bardzo nieprzyjemnych problemów."
15-11-2018, 17:50
Tylko nie napisali, czy będzie akcja wymiany płyt UHD w sprzedanych już wydaniach filmu.
Poza naszą granicą to może powymieniają płyty, a czy na naszym podwórku również... ?
Ciekawe jak nasz rodzimy dystrybutor się zachowa.
Poza naszą granicą to może powymieniają płyty, a czy na naszym podwórku również... ?
Ciekawe jak nasz rodzimy dystrybutor się zachowa.
15-11-2018, 18:16
Imperial ? Wymiana płyt ? Pewnie poprawione płyty po cichaczu pojawią się w sprzedaży gdy już opchną niemal wszystko to co im jeszcze zalega. Czyli może to zająć kilka/naście/dziesiąt miesięcy
Ja bym się nie zastanawiał i robił zwrot do sklepu.
Ja bym się nie zastanawiał i robił zwrot do sklepu.
15-11-2018, 18:33
No może i fakt, zakupiłem na empik.com. Chyba jeszcze nie minęło 30 dni, więc będzie można zwrócić... ale rozpakowaną płytę? Chyba marne szanse. Reklamacja... ?
15-11-2018, 18:40
(15-11-2018, 18:33)KaMario napisał(a): [ -> ]Chyba jeszcze nie minęło 30 dni, więc będzie można zwrócić... ale rozpakowaną płytę?
Oczywiście, ze możesz raklamowac, tymbardziej ze wadliwa płyta. To sa podstawowe prawa konsumenta.
15-11-2018, 18:44
Fakt, racja.
A zwrócić już niestety nie mogę bo zakup nastąpił 12 października, więc już minęło 30 dni.
A zwrócić już niestety nie mogę bo zakup nastąpił 12 października, więc już minęło 30 dni.