Wracając do sprawy z płytą Braveheart UHD, która nie odtwarzała się na odtwarzaczach OPPO, LG i SONY.
Wiadomość od FilmAreny:
"Drodzy kolekcjonerzy,
potwierdzamy, że nowy testowy dysk BRAVEHEART można bez problemu odtwarzać na odtwarzaczach LG i SONY.
Oryginalny problem powinien zostać usunięty.
Nowe płyty są zamawiane, czekamy na datę dostawy."
Zapytałem się ich czy na OPPO też już przetestowali płytkę i powiedzieli, że również działa. Tak więc będzie dobrze, Tylko co tu zrobić na przykład, żeby kupić ten dobry dysk, a nie błędny na innych stronach. Bo rozumiem, że jak kupię na Film Arenie jak już dostaną dostawę, to mam w zasadzie pewność, że dostanę dobry dysk, bo stare (błędne) wycofali jakiś czas temu ze sprzedaży.
aa i załączyli zdjęcie dysku:
Nie lepiej zamówić w USA? Taniej i pewność, że nie trafisz na bubla
Na filmarenie ten film kosztuje ok. 137 PLN, na amerykańskim amazonie z dostawą za 5 dni, niecałe 132 PLN
Różnica jest choćby taka, że w amerykańskim wydaniu nie ma polskich napisów. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Swoją drogą pisał ktoś może do Imperiala? Ciekaw jestem ich stanowiska w tej sprawie, chociaż mam swój typ...
Przecież kolega ma OPPO, więc w czym problem?
Ja pisałem tylko do OPPO, ale po długiej dyskusji mnie spławili do oddziału mającego pieczę nad naszym pięknym krajem.
Do polskiego oddziału też pisałem, ale kontakt się urwał po odpowiedzi, że przekazali sprawę do właściwego oddziału...
Nie zaszkodzi spróbować uderzyć na poniższego maila:
Cytat:Thank you for your email and for bringing this to our attention. I apologise for the inconvenience this has caused you. We are aware that Braveheart 4K UHD has compatibility issues with some players, as such we would like to offer you a replacement disc that will be compatible on all players. We are expecting to have these discs ready to ship out within the next few weeks. Please email to us your full name, address and proof of purchase to Europe Customer Care [europecustomercare@fox.com] and we will organise for your replacement as soon as we have the discs available.
Once again I apologise and I hope you continue to enjoy 20th Century Fox products.
Kind Regards
FOX
Z forum blu-ray.com wynika, że wysyłają już poprawione płyty, ale nie wiem jak się zapatrują na płyty kupione poza UK. Z drugiej strony jesteśmy w końcu w Europie, więc...
Włączyłem Iniemamocnych 2 na blu ray i płyta od razu zawiesza się na czymś w rodzaju takiego wygaszacza ekranu. Wiecie o co chodzi?
Dziękuję koledze @misfit za radę.
Właśnie sprawdziłem pocztę i otrzymałem 2 e-maile od Foxa.
Jeden standardowy, który był wcześniej cytowany:
Thank you for your email and for bringing this to our attention. I apologise for the inconvenience this has caused you. We are aware that Braveheart 4K UHD has compatibility issues with some players, as such we would like to offer you a replacement disc that will be compatible on all players. We will send out a replacement to you within the next few days.
Once again I apologise and I hope you continue to enjoy 20th Century Fox products.
Kind regards
Europe Customer Care
i kolejny kilka godzin później:
Hello
A Braveheart UHD replacement disc is on its way to you. You should receive this disc shortly.
We would like to thank you for your interest in Twentieth Century Fox.
Kind regards
Europe Customer Care
więc pozostaje mi tylko czekać na list z płytą zastępczą
Wczoraj otrzymałem pocztą kopertę tekturową z UK z zastępczą płytą blu-ray 4K z filmem BRAVEHEART.
Brawo dla Foxa za bardzo szybką reakcję.
Płyta wygląda pod względem nadruków bardzo podobnie jak pierwotna poza jednym małym niuansem czyli opisem wersji - 02.
czy możesz wstawić foto tej nowej poprawionej wersji płyty ?