Filmozercy.com | Forum
The Thing - John Carpenter (1982) - Wersja do druku

+- Filmozercy.com | Forum (https://forum.filmozercy.com)
+-- Dział: Wydania Blu-ray i DVD (https://forum.filmozercy.com/dzial-wydania-blu-ray-i-dvd)
+--- Dział: Filmy (https://forum.filmozercy.com/dzial-filmy)
+--- Wątek: The Thing - John Carpenter (1982) (/watek-the-thing-john-carpenter-1982)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

RE: The Thing - John Carpenter (1982) - paniron - 15-04-2017

Ten artbook The Thing calkiem ciekawy. Tylko po co Eli Roth???

To jeden z moich ulubionych filmow, wiec moze sie na niego pokusze...

RE: The Thing - John Carpenter (1982) - RadekK - 17-04-2017

Ładne są te wydania, ale np. Phenomena została też przez nich wydana w steelbooku w przeszłości także co do The Thing to nie musi wcale być tak, że zdecydują się na jeden bądź drugi rodzaj wydania. Liczę na to, że najpierw wydadzą ładnego steelbooka, a potem zrobią wydanie z dużą ilością dodatków w postaci plakatu itd. Pisałem do nich w ubiegłym roku i odp., że będą starali się coś zadziałać w temacie ze względu na dużo requestów. Cieszę się, że w końcu coś się dzieje, bo uwielbiam ten film i mam już 2 steelbooki na bd i jeden na dvd, ale liczę, że okładka ewentualnego steelbooka będzie w klasycznym tonie.

RE: The Thing - John Carpenter (1982) - pred895 - 21-06-2017

Info z facebooka arrow  Wink
Our new 4K restoration of THE THING is underway!

RE: The Thing - John Carpenter (1982) - Battonsson - 22-06-2017

Dobra wiadomość Smile
Pewnie to premiery i tak jeszcze parę miesięcy, ale dobrze że coś się dzieje w temacie.
Niedawno kupiłem wprawdzie wydanie Shout! Factory ale na to pewnie też się skuszę Wink

RE: The Thing - John Carpenter (1982) - NWWStation - 10-07-2017

Tak lekko zbaczając z tematu. U nas była tylko wersja DVD?

RE: The Thing - John Carpenter (1982) - frantic85 - 10-07-2017

Niestety tylko Dvd. Mam nadzieje ze wkońcu wydadzą ten film na blu z napisami pl

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

RE: The Thing - John Carpenter (1982) - misfit - 14-07-2017

The Thing od Arrow pojawił się na amazonie.
Startujemy od cen £25 - steelbook i £30 - limitka.  Premiera 23 października 2017.

[Obrazek: THE_THING_3D_SB_FRONT%202-500x500.jpg] [Obrazek: THE_THING_UK_EXPLODED_PACK-500x500.jpg]

- Brand new restoration from a 4K scan of the original negative, supervised and approved by director John Carpenter and director of photography Dean Cundey.
- High Definition Blu-ray (1080p) presentation.
- Original Mono and DTS-HD Master Audio 5.1.
- Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing.
- Audio commentary by John Carpenter and actor Kurt Russell.
- Who Goes There? In Search of The Thing an all-new feature length documentary produced by Ballyhoo Motion Pictures exploring the history of The Thing, from the original novella to John Carpenter's terrifying science fiction classic. Featuring new interviews with the cast and crew, as well as authors, historians, and critics.
- 1982: One Amazing Summer an all-new retrospective documentary produced by Ballyhoo Motion Pictures about the unforgettable films released in the summer of 1982.
- John Carpenter's The Thing: Terror Takes Shape archive documentary on the background and production of the film.
- Vintage Featurettes.
- Outtakes.
- Behind-the-Scenes.
- Trailers, Teasers, TV and Radio Spots.
- Still Galleries.
- Poster.
- Lobby Cards.
- Book containing new writing on the film.

RE: The Thing - John Carpenter (1982) - paniron - 14-07-2017

Zrobilem pre-order na wersje z plakatem, ale mam mieszane uczucia.
Okladka dla tego filmu powinn byc tylko jedna; ta ze steelbook'a... i z oryginalna czcianka w tytule, albo bez tytulu w ogole.

warto dodac, ze bedzie limit 4000 dla wersji z plakatem i tyle samo dla steela.

RE: The Thing - John Carpenter (1982) - misfit - 14-07-2017

W sklepiku Arrow oba wydania są za £18 - aż im stronka wystrzeliła w kosmos (mam nadzieję, że chwilowo) Smile

RE: The Thing - John Carpenter (1982) - paniron - 14-07-2017

Na amazonie dostepny juz tylko steelbook.

Ponizej oswiadzczenie od arrow:

''Due to overwhelming demand, we are currently experiencing technical difficulties with our Arrow Video Shop.
We are working to get it back up as soon as possible.
Equally, we are looking into why The Thing Ltd Ed is being listed as Currently Unavailable on amazon.co.uk.
Please keep checking both sites for when they are back up.''