Filmozercy.com | Forum
Zagraniczne sklepy internetowe - komentarze - Wersja do druku

+- Filmozercy.com | Forum (https://forum.filmozercy.com)
+-- Dział: Blu-ray i DVD (https://forum.filmozercy.com/dzial-blu-ray-i-dvd)
+--- Dział: Zakupy (https://forum.filmozercy.com/dzial-zakupy)
+--- Wątek: Zagraniczne sklepy internetowe - komentarze (/watek-zagraniczne-sklepy-internetowe-komentarze)

RE: Zagraniczne sklepy internetowe - komentarze - truvneeck - 02-06-2020

(01-06-2020, 16:20)pearlzfan napisał(a):  Ktoś z Was kupował już w JB Hi-Fi z Australii? Jak długo zwykle się czeka na paczkę?

Tutaj masz małe Q&A na ten temat Wink

RE: Zagraniczne sklepy internetowe - komentarze - pearlzfan - 02-06-2020

Acha, sekcja komentarzy wiele wyjaśnia Wink
No nic, pozostaje cierpliwie czekać.
Dzięki!

RE: Zagraniczne sklepy internetowe - komentarze - truvneeck - 03-06-2020

OK. JB Hi-Fi ma oficjalnie gigantyczne obsuwy (ale być może w najbliższym czasie działanie transportu zacznie się odmrażać).
Po 2,5 miesiąca otrzymałem przesyłkę wysłaną 20 marca, w takim razie za kilka dni spodziewam się następnej, wysłanej 25 marca i dalej kolejnych.
Btw. Box ze steelbookiem sezonu 8. Gry o tron wysłano w kopercie bąbelkowej bez dodatkowych zabezpieczeń, ale tego można się było w sumie spodziewać. Ważne jest, że po tak długim czasie dotarło w całości, bez uszkodzeń.
Btw. 2. Wydawcy w końcu (za 8-mym razem) zorientowali się, że magnes można wtopić w gips zamiast go przyklejać, dzięki czemu "przyczepny" dodatek wygląda bardziej elegancko...i zwyczajnie się nie rozpierdziela Wink

RE: Zagraniczne sklepy internetowe - komentarze - Dziel - 11-06-2020

Znalazłem błąd na włoskim amazonie, bo gdy dodałem do koszyka 5 steelbooków z 2 promocji to naliczylo mi podwójnie rabat. Zamawiając te 5 steelbooków wychodzi razem 120 zł
Mogą się przydać jako zamienne opakowania do zwykłych wydań 4K Wink

[Obrazek: 20200611-141658.jpg]

RE: Zagraniczne sklepy internetowe - promocje - Mefisto - 11-06-2020

(11-06-2020, 14:01)HAL 9000 napisał(a):  Włoski Amazon.
Sherlock Holmes Classic Film Collection
https://www.amazon.it/Sherlock-Holmes-The-Complete-Collection-Blu-ray/dp/B00ORV54AO?tag=bluraycom0c-21&linkCode=xm2&m=A11IL2PNWYJU7H

14 filmów (1939-1946 rok) na 7 płytach.
Aktualna cena 14,69 €

Wychodzi jakieś 5 PLN za film Smile

[Obrazek: 71uUSuKUQ%2BL._SL1082_.jpg]
The Hound of the Baskervilles
The Adventures of Sherlock Holmes
Sherlock Holmes and the Voice of Terror
Sherlock Holmes and the Secret Weapon
Sherlock Holmes in Washington
Sherlock Holmes Faces Death
The Spider Woman
The Scarlet Claw
The Pearl of Death
The House of Fear
The Woman in Green
Pursuit to Algiers
Terror by Night
Dressed to Kill

Ciekawe jak z jakością.

RE: Zagraniczne sklepy internetowe - promocje - HAL 9000 - 11-06-2020

(11-06-2020, 14:31)Mefisto napisał(a):  Ciekawe jak z jakością.

4K to nie jest, ale podobno da się oglądać:
https://www.blu-ray.com/movies/Sherlock-Holmes-The-Complete-Collection-Blu-ray/19232/#Review

If you thought The Complete Sherlock Holmes Collection looked great on DVD—and it does—just wait until you see the series in glorious high definition, with each entry granted a gorgeous 1080p/AVC-encoded transfer. I know what some of you are probably thinking: Fourteen films spread across only five discs? Keep in mind, however, that the films are only about an hour long apiece. If the three-hour-plus extended cut of Avatar can look great on a single 50 GB disc, so can three of these 1.33:1-framed black and white B-movies. For the record, I didn't notice any significant encode or compression issues. While digital noise is present in small doses, banding is almost entirely absent, and there are only a few instances of moiré-like shimmer on certain fine patterns. (Like the tight threading on a herringbone suit.) Obviously, the quality of the transfers depends largely on the quality of the source materials, and although there are the expected flecks and specks and minor scratches, few of the films demonstrate any major damage. Mild brightness flickering? Sure. Occasional staining? Yes. But nothing overtly distracting. The UCLA Film and Television Archive did a terrific job on these restorations, sometimes working with less-than-ideal prints. (For a few of the Universal films, 16mm materials were used to replace lost 35mm footage of the title sequences, and here you'll notice the picture is slightly windowboxed to preserve uniformity.)

Clarity varies somewhat between films—The Pearl of Death looks best, in my opinion—but fine detail is almost always visible, and usually impressively so. Facial texture, the intricacies of costumes—especially Holmes' suits—and close-ups of props are all rendered with satisfying sharpness. This is all accomplished without any hint of edge enhancement. There are a few shots in the Fox films—which weren't restored by UCLA—that seem to exhibit slight symptoms of noise reduction, but by and large grain looks healthy and natural. Likewise, black levels are deep, whites are bright without seeming overblown, and the image has a definite sense of depth. Readers will know it's certainly a good thing when I mention that these transfers reminded me a lot of the ones that Image Entertainment has been putting out for the Twilight Zone re-releases. There's no doubt that this new Blu-ray set represents the best possible way to watch these movies. No complaints here!

RE: Zagraniczne sklepy internetowe - promocje - Mefisto - 11-06-2020

Ale to na pewno ten sam transfer we włoskim wydaniu?

RE: Zagraniczne sklepy internetowe - promocje - HAL 9000 - 11-06-2020

(11-06-2020, 14:41)Mefisto napisał(a):  Ale to na pewno ten sam transfer we włoskim wydaniu?

Tego nie wiem. Źródło jest wspólne (UCLA), ale co z tym zrobili w Koch Media?
Zamówiłem, więc będę mógł coś więcej powiedzieć jak sam zobaczę.

RE: Zagraniczne sklepy internetowe - promocje - Mefisto - 12-06-2020

Czy jest gdzieś kompletna lista filmów w promocji Criterion 2 za 25 na Amazonie? I do kiedy ona trwa?

RE: Zagraniczne sklepy internetowe - promocje - Dziel - 12-06-2020

Promocja traw do 28 czerwca. Tutaj masz listę filmów
https://www.amazon.co.uk/gp/promotion/A2BW2V1NKYFIQF/ref=gbph_img_m-2_2d08_9942aa0b