Logo
  • FORUM
  • FILMOSKOP
  • ZGŁOŚ OKAZJĘ
  • POMOC »
    • KOSZTY WYSYŁKI
    • BLU-RAY Z POLSKĄ WERSJĄ
    • PORÓWNYWARKA
    • OFERTY DNIA
  • FILMOŻERCY »
    • O STRONIE
    • WSPÓŁPRACA
    • KONTAKT

  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • FAQ
Posiadasz już konto?  Zaloguj się  lub    Stwórz konto
Logowanie na Filmozercy.com | Forum
Filmozercy.com | Forum › Blu-ray i DVD › Zakupy
1 2 3 Dalej »

REKLAMACJE!

Strony (21): « Wstecz 1 ... 8 9 10 11 12 ... 21 Dalej »
 
Opcje tematu
REKLAMACJE!
Offline djgromo
Go BIG or go home
Liczba postów: 756
Reputacja: 25
   
#91
28-12-2019, 22:53
Reklamował ktoś uszkodzone płyty z Zavvi? Każą odsyłać towar czy wysyłają w drugi egzemplarz po przesłaniu zdjęć?

Chciałem obejrzeć dzisiaj GoodFellas i zawieszało mi soft w Sony a na Xboxie nie mogło odczytać płyty. Zauważyłem, że na krawędzi płyty jest mały odprysk.


LG OLED 55 C6, Sony X700, Denon X1300W, Jamo S809, S81, S801, S8 ATM, S803, Xbox Series X, Playstation 5
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Online Filmozercy.com
To jest reklama
Liczba postów: Spora
Reputacja: Najwyższa
Ta reklama nie jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.


Reklama
Offline Wolfman
Posting Freak
Liczba postów: 6,040
Reputacja: 111
 
#92
28-12-2019, 23:42
Wyślij zdjęcie z wiadomością przy zakupie i czekaj na nową płytę.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Maras
Stały bywalec
Liczba postów: 296
Reputacja: 19
 
#93
29-12-2019, 00:12
raz miałem uszkodzonego steela matrixa napisałem na czacie i wysłali mi ponownie a z uszkodzonego nie musiałem oddawać


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline pmmazz
Stały bywalec
Liczba postów: 314
Reputacja: 27
 
#94
29-12-2019, 15:01
Poczytaj sobie opinie o ZAVVI na zagranicznych forach, mnie 2 zamówienia nie dotarły, w końcu zadeklarowali zwrot, czekałem ale minął czas zadeklarowany przez nich wiec pomyślałem, że wejdę na konto klienta i zapytam co się dzieje (ich LIVE CHAT permanentnie jest NIEDOSTĘPNY). Okazało się, że usunęli moje konto klienta, co jak się okazało, jest częstym ich działaniem... kasa przepadła....


LG OLED 65C8, Denon AVC-X3800H, Heco Aurora 700, Heco Aurora 300, Heco Aurora Center 30, Jamo ATM50, Dali Alteco C-1, SVS SB-1000, Xbox One X, Panasonic DP-UB820, Playstation 5, Xbox Series X
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Wolfman
Posting Freak
Liczba postów: 6,040
Reputacja: 111
 
#95
29-12-2019, 15:47
(29-12-2019, 15:01)pmmazz napisał(a):  Okazało się, że usunęli moje konto klienta, co jak się okazało, jest częstym ich działaniem... kasa przepadła....
Serio? Ile zakupów na nim miałeś? Ile zgłosiłeś reklamacji?
Ja mam na jednym koncie 55 stron z zamówieniami i zgłosiłem jakoś 15 produktów do reklamacji.


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline pmmazz
Stały bywalec
Liczba postów: 314
Reputacja: 27
 
#96
29-12-2019, 18:24
(29-12-2019, 15:47)Wolfman napisał(a):  
(29-12-2019, 15:01)pmmazz napisał(a):  Okazało się, że usunęli moje konto klienta, co jak się okazało, jest częstym ich działaniem... kasa przepadła....
Serio? Ile zakupów na nim miałeś? Ile zgłosiłeś reklamacji?
Ja mam na jednym koncie 55 stron z zamówieniami i zgłosiłem jakoś 15 produktów do reklamacji.

3 zamówienia w przeciągu jednego tygodnia, dotarło jedno, o ile dobrze pamietam to Ty WOLFMAN zamawiasz do UK, ja niestety do Polski, a z tego co wyczytałem ZAVVI lubi tak zadziałać z klientami spoza UK. Kiedyś sporo kupowałem tam jeszcze za czasów thehut, a to były moje pierwsze zakupy od wielu lat i od razu wtopa na sporą kasę... może uda się z charge back odzyskać.


LG OLED 65C8, Denon AVC-X3800H, Heco Aurora 700, Heco Aurora 300, Heco Aurora Center 30, Jamo ATM50, Dali Alteco C-1, SVS SB-1000, Xbox One X, Panasonic DP-UB820, Playstation 5, Xbox Series X
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Wolfman
Posting Freak
Liczba postów: 6,040
Reputacja: 111
 
#97
29-12-2019, 18:53 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-12-2019, 18:54 przez Wolfman.)
Nic stamtąd nie wysyłałem nigdy do Uk. Z tego konta to nawet wszystko do PL. Wiadomo kiedyś też były wysyłki za friko. Z tego co mi wiadomo to przecież mogłeś PP płacić?


Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline pmmazz
Stały bywalec
Liczba postów: 314
Reputacja: 27
 
#98
29-12-2019, 19:16
No niestety nie skorzystałem z PayPal, mój błąd...dosyć kosztowny niestety


LG OLED 65C8, Denon AVC-X3800H, Heco Aurora 700, Heco Aurora 300, Heco Aurora Center 30, Jamo ATM50, Dali Alteco C-1, SVS SB-1000, Xbox One X, Panasonic DP-UB820, Playstation 5, Xbox Series X
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline Glaeken
Posting Freak
Liczba postów: 1,644
Reputacja: 17
 
#99
31-12-2019, 20:13 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2019, 20:13 przez Glaeken.)
(28-12-2019, 22:53)djgromo napisał(a):  Reklamował ktoś uszkodzone płyty z Zavvi?
Uszkodzone nie, spóźnione lub te które nie dotarły nie raz i za każdym razem nie robili żadnych problemów a wręcz przeciwnie. Są bardzo profesjonalni w tym co robią i dbają o swój wizerunek. To nie jest jakiś mały sklepik internetowy a część sporego brytyjskiego koncernu e-commerce o nazwie THG.

(28-12-2019, 22:53)djgromo napisał(a):  Każą odsyłać towar czy wysyłają w drugi egzemplarz po przesłaniu zdjęć?
Podczas reklamacji masz do wyboru jedną z dwóch opcji: poprosić o zwrot kasy lub o wysłanie tego samego produktu raz jeszcze (pod warunkiem, że nadal jest na stanie). Cały proces bardzo prosty, wystarczy odnaleźć swoje stare zamówienie, wybrać produkt którego dotyczy twoja reklamacja i dalej wybierać z listy rozwijalnej właściwą opcję. Następnie drukujesz prosty szablon z ich strony (zgaduję, że w Twoim przypadku będzie ten: https://s1.thcdn.com/elysium-docs/returns-form-hut.pdf), wypełniasz i KONIECZNIE podpisujesz, skanujesz i dodajesz pod w/w zamówienie. Zdjęć raczej wysyłać nie będziesz musiał, no chyba, że oto poproszą.

Z live chatu w ogóle nie korzystałem i zalecam nie korzystać nigdy. Lepiej żeby cała komunikacja była odpowiednio zarchiwizowana. Oni dostają zapewne setki jak nie tysiące reklamacji więc jeżeli zareklamujesz film prawidłowo to całą sprawę załatwią bardzo szybko i profesjonalnie. Przykład jednej z takich spraw na dole:

Korespondencja napisał(a):Sent by: You, 06 February 2018, 08:09

Order number: 113467720

Order items:
11573117,

File Uploaded: Y
Issue:
Where's my order?
I have not received my order
There is no tracking information available for my order
Customer info:
Dear Team,

I have not received item Monsters - Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook that was shipped on 05.01.2018. Can you please check if it was dispatched? Can you pelase resend to me this item? thank you very much in advance.

Sent by: Zavvi UK, 06 February 2018, 11:42

Hello,

Thank you for getting in touch to let us know you have not received order 113467720.

I am really sorry to hear that you have not received this. The order was sent to you on 05/01/2018 and I would have expected it to have arrived by now.

I will investigate this with our courier provider but in the meantime I am more than happy to arrange a replacement for you. We will send you an e-mail as soon as it is dispatched.

If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help.

Kindest regards,
Jason


Moje aukcje na OLX
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Offline djgromo
Go BIG or go home
Liczba postów: 756
Reputacja: 25
   
#100
08-01-2020, 19:44 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2020, 19:44 przez djgromo.)
Raz do nich pisałem, że jeden film nie dotarł i rzeczywiście musiałem coś tam im skanować żeby wysłali ponownie, ale jak teraz napisałem przez ten ich formularz na stronie to mi odpisali:

Kod:
Your new message from our Customer Care Team:

Hi Mariusz,

Thanks for getting in touch to request a replacement.

Once this has been processed, you’ll receive a confirmation email as soon as the item is sent. Please refer to this for estimated delivery timescales.

If there’s anything else that we can help with, please just get in touch.

Helen

Zavvi Customer Service Team

Pytałem czy mam odsyłać, ale jak widać w tej wiadomości mi nie kazali.

Edit: Dzisiaj 8.01.2020 dostałem nową sztukę Goodfellas z Zavvi i tym razem płyta 4K działa bez zarzutu.


LG OLED 55 C6, Sony X700, Denon X1300W, Jamo S809, S81, S801, S8 ATM, S803, Xbox Series X, Playstation 5
Odpowiedz
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Wyślij ten wątek znajomemu
Strony (21): « Wstecz 1 ... 8 9 10 11 12 ... 21 Dalej »
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:   3 gości

  •  Wróć do góry
  •  Kontakt
  •   Tanie filmy, okazje, przeceny, społeczność filmowa - Filmozercy.com | Forum
  •  Wersja bez grafiki
© Rush Crafted with ❤ by iAndrew
Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Wyślij ten wątek znajomemu