Dzięki za info. Też sprawdziłem jak mi napisałeś czego mi brakuje Już dodałem do obserwowanych. Z tych, które widziałem według mnie "Nagi lunch" najlepszy. "eXistenZ" już mam długo a zawsze odkładam na później i nadal nie obejrzałem
19-05-2016, 19:51 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-05-2016, 19:51 przez kew97.)
Aktualizacja z ostatnich dwóch miesięcy
"Sokół maltański" Hustona , "Obywatel Kane" Wellesa i "Ben Hur" Wylera (na płycie dwustronnej)
Dwa filmy z Jamesem Deanem - "Buntownik bez powodu" Raya - 2DVD i "Olbrzym" Stevensa - 3DVD (na dwóch film, na trzeciej dodatki), niestety nieanamorficzny obraz; "Dawno temu w Ameryce" Leone, ponad 4-godzinna rozszerzona wersja reżyserska - 2DVD (film na dwóch płytach)
"Chłopcy z ferajny" Scorsesego w snapperze, niestety nieanamorficzny obraz; "Gorączka" Manna - 2DVD i "Krwawa profesja" - podobno jeden z gorszych filmów Eastwooda, ale jeszcze nie widziałem
"Girl Guide" Machulskiego, "Gry uliczne" (szósty film Krauzego w kolekcji), niestety nieanamorficzny obraz; "Duże zwierzę" (trzeci film Stuhra w kolekcji)
"Wyrok na Franciszka Kłosa" Wajdy i 2 filmy Millera - "Mad Max" i "Happy Feet"
"Mucha" i "Nagi lunch" (już dwanaście filmów Cronenberga w kolekcji), "Trans" (szósty film Boyle'a w kolekcji)
"Brother" Takeshi'ego Kitano, "Hero" Zhanga Yimou i "Koriolan" Ralpha Fiennesa
"Wszystko gra" (dwudziesty drugi film Allena w kolekcji), "Godziny" Daldry'ego i "Fast Food Nation" (szósty film Linklatera w kolekcji)
"Za wszelką cenę" Van Santa, "Rozpustnik" z Deppem i "Operacja świt" Herzoga
Szwedzka komedia "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął", "Sicario" Villeneuve'a i "Zimowa opowieść" Goldsmana
"Zatrute pióro" P. Kaufmana, "Once" Carney'a i "Lesbian Vampire Killers" - nie wiem co to, ale zapowiada się guilty pleasure
4 filmy duetu Konecki i Saramonowicz - "Ciało", "Testosteron", "Lejdis" i "Idealny facet dla mojej dziewczyny"
"Niezapomniane wesele" - nie mam pojęcia co to, było na jednej aukcji z innymi; "Wenecja" - miała być Wenecja Kolskiego a przyszła jakaś amerykańska
"Rozstanie" (trzeci film Farhadi'ego w kolekcji) i "Don Jon" - bardzo dobry debiut reżyserski Josepha Gordona-Levitta
Na koniec książka - ilustrowany scenariusz Goldsmana do "Kodu da Vinci"
19-05-2016, 19:56 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-05-2016, 19:58 przez kryst007.)
Kurcze pieczone! Ile tu fajnych rzeczy! Ben-Hur, Dawno temu w Ameryce, Obywatel Kane, Sokół maltański, James Dean, Chłopcy z ferajny (w snapperze), Mad Max, Cronenberg - sama klasyka! Jedynie te polskie komedie z ostatnich zdjęć bym sobie darował. Update robiący wrażenie!
Dzięki! Fakt, te polskie komedie arcydziełami nie są, ale jakoś lubię styl Koneckiego i Saramonowicza. Dobre jak nie mam ochoty na jakiś angażujący film. Do odstresowania