30-11-2023, 17:41
(30-11-2023, 16:53)Aradiel napisał(a): Bez sensu to co mówisz Nie chcę zaśmiecać tego wątku więc ostatnie słowo w tej kwestii. Od kiedy wpłynięcie należności za zamówienie jest wyznacznikiem wartości za zakup w promocji? Najpierw jest przyjęcie zamówienia i wystawienie faktury lub proformy i tam jest ustalona wartość za zamówienie, którą należy opłacić i masz na to ile? 7 dni zazwyczaj?Słabo jesteś zorientowany w tych sprawach. W normalnym sklepie internetowym składasz zamówienie i od razu je opłacasz, albo wskazujesz kartę płatniczą i sklep od razu blokuje środki na karcie. I to jest prawdziwe zamówienie.
Tutaj mailowo zgłaszasz chęć zakupu. Czy to jest jednoznaczne ze złożeniem zamówienia? To wyłącznie decyzja sklepu. Na każdej fakturze masz wskazany przez sprzedawcę termin płatności i masz tyle czasu na wpłatę.
Jeżeli spodziewasz się, że o 23:00, albo nawet teraz, wyślesz maila i jeszcze dzisiaj dostaniesz od nich proformę, to możesz się rozczarować.
