Jest tylko jedna formatka, od lat taka sama i nigdy nie było problemów.
EDIT: "kurier nie ma obowiązku kontaktować się z odbiorcą" xD
i przeklejam, bo to jest jednak boska komedia i szkoda jej nie zapisać:
Obsługa klienta
Natura tego problemu nie jest mi obecnie znana. Każde zgłoszenie tego typu jest eskalowane oraz monitorowane w celu poprawy jakości oraz czasu realizacji naszych usług
ja
A komu jest znana? Bo od przewoźnika nic się nie jestem w stanie dowiedzieć, a to już 11 paczka z rzędu.
Obsługa klienta
Rozumiem, czy w takim wypadku każde Pana zamówienie było realizowane na adres domowy, lub przy użyciu przewoźnika InPost?
ja:
Tak. Problem polega na tym, że każde szło z innego oddziału Amazon.
Obsługa klienta
W takim razie mogę przypuścić, że może to być problem po stronie przewoźnika InPost i w tym przypadku mogę zalecić składanie zamówień na punkty odbioru DHL
ja
Nie jestem w stanie tego zrobić, bo Amazon nie daje możliwości wyboru kuriera. Nawet nie wiem na jakiej zasadzie kurierzy są przypisywani.
Obsługa klienta
Może Pan to zrobić poprzez dodanie punktu odbioru DHL na stronie Amazon w sekcji Moje Konto i w zakładce adresy lub za pomocą tego linku:
https://www.amazon.pl/a/addresses
ja
Rozumiem. Przy czym wtedy za każdym razem będę musiał latać do punktu, a ja bym to chciał mieć dostarczone do domu.
Obsługa klienta
W takim razie skoro InPost nie dostarcza Pańskich paczek na adres domowy mogę zaproponować zgłoszenie zażalenia do firmy InPost.
ja
Już złożyłem. Inpost odrzuca takie wnioski, gdyż nie poczuwa się do odpowiedzialności i zwala winę na nadawcę, bo ten - cytuję - "nie uzupełnił wymaganych danych nie przekazał również w poprawny sposób przesyłki do procesowania". Ja bym chciał poznać przyczynę problemu, a tej Inpost nie jest w stanie mi podać.
Obsługa klienta
Według naszych informacji przesyłka została wydana z magazynu Amazon i data doręczenia jest ustalona na dzisiaj. W momencie opuszczenia naszych magazynów nie mamy możliwości określenia co dzieje się z przesyłką. Tak jak napisałem we wcześniejszej wiadomości, zalecam poczekać jeszcze kilka dni.
ja
Rozumiem. Chciałbym jednak poznać przyczynę problemu. Wg Inpostu do Amazonu były wysyłane zapytania odnośnie wspomnianego procesowania, zatem logicznym jest, że ktoś w Amazonie musi posiadać takie informacje. Pytanie kto?
Obsługa klienta
Zamówienie zostało, złożone na Pana adres domowy i zostało pod ten adres wysłane. Jako Amazon zaadresowaliśmy paczkę zgodnie z Pana preferencjami. Natomiast nie jestem w stanie odpowiedzieć Panu na pytanie dlaczego InPost pomimo prawidłowego zaadresowania paczki nie dostarcza jej Panu
ja
No ja to rozumiem. Kto w takim razie może mi odpowiedzieć?
Obsługa klienta
InPost
Zalecałbym zapytać inpost z jakiego powodu kurier nie dostarcza paczek pod wybrany adres.
Kurtyna!
EDIT: "kurier nie ma obowiązku kontaktować się z odbiorcą" xD
i przeklejam, bo to jest jednak boska komedia i szkoda jej nie zapisać:
Obsługa klienta
Natura tego problemu nie jest mi obecnie znana. Każde zgłoszenie tego typu jest eskalowane oraz monitorowane w celu poprawy jakości oraz czasu realizacji naszych usług
ja
A komu jest znana? Bo od przewoźnika nic się nie jestem w stanie dowiedzieć, a to już 11 paczka z rzędu.
Obsługa klienta
Rozumiem, czy w takim wypadku każde Pana zamówienie było realizowane na adres domowy, lub przy użyciu przewoźnika InPost?
ja:
Tak. Problem polega na tym, że każde szło z innego oddziału Amazon.
Obsługa klienta
W takim razie mogę przypuścić, że może to być problem po stronie przewoźnika InPost i w tym przypadku mogę zalecić składanie zamówień na punkty odbioru DHL
ja
Nie jestem w stanie tego zrobić, bo Amazon nie daje możliwości wyboru kuriera. Nawet nie wiem na jakiej zasadzie kurierzy są przypisywani.
Obsługa klienta
Może Pan to zrobić poprzez dodanie punktu odbioru DHL na stronie Amazon w sekcji Moje Konto i w zakładce adresy lub za pomocą tego linku:
https://www.amazon.pl/a/addresses
ja
Rozumiem. Przy czym wtedy za każdym razem będę musiał latać do punktu, a ja bym to chciał mieć dostarczone do domu.
Obsługa klienta
W takim razie skoro InPost nie dostarcza Pańskich paczek na adres domowy mogę zaproponować zgłoszenie zażalenia do firmy InPost.
ja
Już złożyłem. Inpost odrzuca takie wnioski, gdyż nie poczuwa się do odpowiedzialności i zwala winę na nadawcę, bo ten - cytuję - "nie uzupełnił wymaganych danych nie przekazał również w poprawny sposób przesyłki do procesowania". Ja bym chciał poznać przyczynę problemu, a tej Inpost nie jest w stanie mi podać.
Obsługa klienta
Według naszych informacji przesyłka została wydana z magazynu Amazon i data doręczenia jest ustalona na dzisiaj. W momencie opuszczenia naszych magazynów nie mamy możliwości określenia co dzieje się z przesyłką. Tak jak napisałem we wcześniejszej wiadomości, zalecam poczekać jeszcze kilka dni.
ja
Rozumiem. Chciałbym jednak poznać przyczynę problemu. Wg Inpostu do Amazonu były wysyłane zapytania odnośnie wspomnianego procesowania, zatem logicznym jest, że ktoś w Amazonie musi posiadać takie informacje. Pytanie kto?
Obsługa klienta
Zamówienie zostało, złożone na Pana adres domowy i zostało pod ten adres wysłane. Jako Amazon zaadresowaliśmy paczkę zgodnie z Pana preferencjami. Natomiast nie jestem w stanie odpowiedzieć Panu na pytanie dlaczego InPost pomimo prawidłowego zaadresowania paczki nie dostarcza jej Panu
ja
No ja to rozumiem. Kto w takim razie może mi odpowiedzieć?
Obsługa klienta
InPost
Zalecałbym zapytać inpost z jakiego powodu kurier nie dostarcza paczek pod wybrany adres.
Kurtyna!
