Moje pierwsze zamówienie z fnac.
Zamówienie złożyłem 15 października i opłaciłem. Przez tydzień nie potrafili zaksięgować wpłaty (w revolucie transakcja miała status przetwarzanie) i bank zwrócił mi kasę.
A dziś dostałem maila, że dalej czekają na wpłatę i czy chcę wpłacić kasę, czy anulować zamówienie.
Ale anulować zamówienia się nie da, bo nie ma żadnego linka. Nie wiem, jakąś wiadomość do nich trzeba wysłać, czy co?
Kontakt beznadziejny. Jest telefoniczne, ale nie znam francuskiego, to sobie odpuściłem. Jest za pomocą chatu, ale nie wiedziałem jak to włączyć. Szukałem i dopiero po paru dniach doszedłem, że jest jedynie z automatem na messengerze, który podaje jakieś standardowe formułki, a jak się coś napiszę innego to totalnie głupieje.
Nie wiem może komuś udało się tam coś zamówić, komuś coś przyszło, ja nie polecam tego sklepu.
Zamówienie złożyłem 15 października i opłaciłem. Przez tydzień nie potrafili zaksięgować wpłaty (w revolucie transakcja miała status przetwarzanie) i bank zwrócił mi kasę.
A dziś dostałem maila, że dalej czekają na wpłatę i czy chcę wpłacić kasę, czy anulować zamówienie.
Ale anulować zamówienia się nie da, bo nie ma żadnego linka. Nie wiem, jakąś wiadomość do nich trzeba wysłać, czy co?
Kontakt beznadziejny. Jest telefoniczne, ale nie znam francuskiego, to sobie odpuściłem. Jest za pomocą chatu, ale nie wiedziałem jak to włączyć. Szukałem i dopiero po paru dniach doszedłem, że jest jedynie z automatem na messengerze, który podaje jakieś standardowe formułki, a jak się coś napiszę innego to totalnie głupieje.
Nie wiem może komuś udało się tam coś zamówić, komuś coś przyszło, ja nie polecam tego sklepu.
