14-11-2024, 15:16
Rzadko kupuję na amerykańskim Amazonie, ale ostatnio zamówiłem kilka filmów. Połowa z nich przyszła w problematycznym stanie - płyta latająca w środku i/lub połamane plastikowe pudełko.
W przypadku tych połamanych pudełek Customer Service proponuje mi jedynie zwrot towaru - nie ma możliwości wymiany, ani częściowej refundacji.
Słaba to opcja, bo zwrot i ponowne zamówienie tych samych filmów nie jest zbyt atrakcyjne - aktualne ceny już nie te, plus koszy wysyłki itd.
Może ktoś ma jakieś "słowo klucz", jak przekonać konsultanta to wymiany lub refundacji?
W przypadku tych połamanych pudełek Customer Service proponuje mi jedynie zwrot towaru - nie ma możliwości wymiany, ani częściowej refundacji.
Słaba to opcja, bo zwrot i ponowne zamówienie tych samych filmów nie jest zbyt atrakcyjne - aktualne ceny już nie te, plus koszy wysyłki itd.
Może ktoś ma jakieś "słowo klucz", jak przekonać konsultanta to wymiany lub refundacji?
