08-02-2025, 10:00
Właśnie w ostatnim zamówieniu, które zaginęło, lub w ogóle jego nie wysłali, wymieniłem punkty na 5 funtów - kasę zwrócili, ale tych £5 już nie.
Czemu prosiłem o zwrot kasy, a nie ponowną wysyłkę? Bo film, który u nich zamówiłem już się wyprzedał.
Wcześniejsze zamówienie - 4x Radiance. Dwa pudełka przyszły połamane + jedno lekko popękane. W całej historii zamówień na Rarewaves miałem mnóstwo tego typu przypadków, o podwójnym płaceniu vatu nie wspominając, ale hitem było wysłanie kolekcjonerki Ladykillers bez jakiegokolwiek zabezpieczenia, czyli poprzez naklejenie etykiety pocztowej na pudełko z filmem
Z Amazon UK też zdarzają się podobne historie, ale tak z 20 razy rzadziej jestem zmuszony do użerania się z ich supportem niż w przypadku Rarewaves, więc te niższe ceny coraz częściej są dla mnie niewystarczającym argumentem aby u nich coś zamawiać. Ale spoko, po jakimś czasie mi przejdzie i znowu coś u nich kiedyś wezmę...
Czemu prosiłem o zwrot kasy, a nie ponowną wysyłkę? Bo film, który u nich zamówiłem już się wyprzedał.
Wcześniejsze zamówienie - 4x Radiance. Dwa pudełka przyszły połamane + jedno lekko popękane. W całej historii zamówień na Rarewaves miałem mnóstwo tego typu przypadków, o podwójnym płaceniu vatu nie wspominając, ale hitem było wysłanie kolekcjonerki Ladykillers bez jakiegokolwiek zabezpieczenia, czyli poprzez naklejenie etykiety pocztowej na pudełko z filmem

Z Amazon UK też zdarzają się podobne historie, ale tak z 20 razy rzadziej jestem zmuszony do użerania się z ich supportem niż w przypadku Rarewaves, więc te niższe ceny coraz częściej są dla mnie niewystarczającym argumentem aby u nich coś zamawiać. Ale spoko, po jakimś czasie mi przejdzie i znowu coś u nich kiedyś wezmę...
