20-05-2025, 20:19
(20-05-2025, 18:31)Aradiel napisał(a): Nie szkodzi, ale nie chciałbym ich obarczać wydatkiem za błąd poczty stąd napierw chętnie spróbuję się dowiedzieć kto zawinił i wtedy wystosuję pismoZ drugiej strony zdaje się misfit nie raz wspominał, że support Rarewaves ma takie prośby o zwrot daleko gdzieś
No była kiedyś taka sytuacja - twierdzili, że z ich strony jest wszystko w porządku i żeby zgłaszać pretensje do urzędu celnego. Ale pamiętam też, że była awaria z IOSS, nie wiem... rok temu, czy coś koło tego, i wtedy zdaje się zwracali kasę i też na jakiś czas oferowali darmową wysyłkę żeby udobruchać klientów.
W każdym razie na przestrzeni ostatniego roku zamawiałem na Rarewaves 10 filmów i było do zapłaty 8,50 zł i to też nie zawsze, czasami 0. Jeden film w drodze, a dwa kolejne pre-ordery (Arrow) w czerwcu wyślą - jeśli będą jakieś niespodziewane jajca to dam znać tutaj.

Z drugiej strony zdaje się misfit nie raz wspominał, że support Rarewaves ma takie prośby o zwrot daleko gdzieś