16-11-2025, 08:37
(15-11-2025, 17:59)misfit napisał(a): Tak czy owak dla mnie oczywistym jest, że jeśli chcesz sprzedać więcej wydań premium, na które masz wyższą marżę, to najpierw je rzuczasz na rynek, a kilka miesięcy później zwyklaczki, a nie na odwrótTak, ale pprownujesz DVDmax do Arrow i innych dużych wydawców. Tamci mają z czego wyrównywać straty dzięki dużemu portfolio. DVDmax jest w porównaniu z nimi mrówką. Decyzja o wypuszczeniu sporo droższych wydań "premium" wiąże się z ryzykiem, że przy ewentualnym niskim zainteresowaniu zostanie im to w magazynach. Może skupią się na sprzedaży amaray'a na Polskę i zobaczą jak im idzie. Jak będzie satysfakcjonująca sprzedaż i może zamówienia z zagranicy to zainwestują w coś więcej i spróbują powalczyć o zagranicznego klienta?
Tak tylko próbuję się domyślać scenariusza, w którym te inne wydania filmu nie są tylko czczą wrzutką. Przy tym, przyznaję, dość optymistycznym założeniu, nie widzę innego scenariusza.
