12-12-2025, 19:40
Dodane:
Angel's Egg / Tenshi no tamago (1985)
Australijskie UHD-BD (Umbrella Entertainment) vs japońskie BD z 2013 roku (Pony Canyon).
Big Blue, The / Le Grand Bleu / Wielki błękit (1988)
Francuskie UHD-BD (Gaumont) vs brytyjskie BD z 2009 roku (Optimum Home Entertainment).
HDR. Francuskie UHD-BD (Gaumont) vs brytyjskie BD z 2009 roku (Optimum Home Entertainment).
Prolog - francuskie UHD-BD (Gaumont) vs brytyjskie BD z 2009 roku (Optimum Home Entertainment).
HDR. Prolog - francuskie UHD-BD (Gaumont) vs brytyjskie BD z 2009 roku (Optimum Home Entertainment).
Catch Me If You Can / Złap mnie, jeśli potrafisz (2002)
UHD-BD vs BD z 2012 roku (Paramount).
HDR. UHD-BD vs BD z 2012 roku (Paramount).
Descent, The / Zejście (2005)
Amerykańskie UHD-BD (Lionsgate) vs niemieckie BD z 2009 roku (Universum Film).
HDR. Amerykańskie UHD-BD (Lionsgate) vs niemieckie BD z 2009 roku (Universum Film).
Perfect Blue (1997)
Brytyjskie UHD-BD (Anime Ltd) vs japońskie UHD-BD vs brytyjskie BD z 2015 roku (Anime Ltd)
Pharaoh / Faraon (1966)
Polskie UHD-BD (D-Max) vs polskie BD z 2015 roku (DI Factory).
Warriors, The / Wojownicy (1979)
Brytyjskie UHD-BD z 2025 roku (Paramount) vs amerykańskie UHD-BD z 2023 roku (Arrow Video) vs niemieckie BD z 2018 roku (84 Entertainment).
HDR. Brytyjskie UHD-BD z 2025 roku (Paramount) vs amerykańskie UHD-BD z 2023 roku (Arrow Video) vs niemieckie BD z 2018 roku (84 Entertainment).
X (2022)
HDR. Niemieckie UHD-BD i BD z 2022 roku (Capelight) vs amerykańskie UHD-BD z 2025 roku (A24).
Informacyjnie - brytyjskie Zejście na BD jest z tego mastera co wydanie niemieckie, więc jeżeli je macie to wygląda tak samo, nie licząc różnic w kodowaniu i przesunięcia kanału chromatycznego.
Warriors - w niemieckim BD widoczny jest obszar zarezerwowany dla ścieżki dźwiękowej, stąd też widoczne różnice w kadrowaniu. Ziarno całkiem nieźle się trzyma w ruchu na UHD jak na Paramount, ale kodowanie w jasnych obszarach na HDR często oddziela prawdziwych mężczyzn od chłopców i nie inaczej jest w tym przypadku, gdzie Arrow (a właściwie FiM) robi wyraźną różnicę, szczególnie w ujęciach na plaży pod koniec filmu. Widać to ładnie w #23 i nie tylko.
X - ciekawy byłem czy amerykańskie UHD, które niedawno wyszło, różni się od niemieckiego pod względem widoczności detali w cieniach jeśli chodzi o nocne sceny, ale jednak jest to samo.
Angel's Egg / Tenshi no tamago (1985)
Australijskie UHD-BD (Umbrella Entertainment) vs japońskie BD z 2013 roku (Pony Canyon).
Big Blue, The / Le Grand Bleu / Wielki błękit (1988)
Francuskie UHD-BD (Gaumont) vs brytyjskie BD z 2009 roku (Optimum Home Entertainment).
HDR. Francuskie UHD-BD (Gaumont) vs brytyjskie BD z 2009 roku (Optimum Home Entertainment).
Prolog - francuskie UHD-BD (Gaumont) vs brytyjskie BD z 2009 roku (Optimum Home Entertainment).
HDR. Prolog - francuskie UHD-BD (Gaumont) vs brytyjskie BD z 2009 roku (Optimum Home Entertainment).
Catch Me If You Can / Złap mnie, jeśli potrafisz (2002)
UHD-BD vs BD z 2012 roku (Paramount).
HDR. UHD-BD vs BD z 2012 roku (Paramount).
Descent, The / Zejście (2005)
Amerykańskie UHD-BD (Lionsgate) vs niemieckie BD z 2009 roku (Universum Film).
HDR. Amerykańskie UHD-BD (Lionsgate) vs niemieckie BD z 2009 roku (Universum Film).
Perfect Blue (1997)
Brytyjskie UHD-BD (Anime Ltd) vs japońskie UHD-BD vs brytyjskie BD z 2015 roku (Anime Ltd)
Pharaoh / Faraon (1966)
Polskie UHD-BD (D-Max) vs polskie BD z 2015 roku (DI Factory).
Warriors, The / Wojownicy (1979)
Brytyjskie UHD-BD z 2025 roku (Paramount) vs amerykańskie UHD-BD z 2023 roku (Arrow Video) vs niemieckie BD z 2018 roku (84 Entertainment).
HDR. Brytyjskie UHD-BD z 2025 roku (Paramount) vs amerykańskie UHD-BD z 2023 roku (Arrow Video) vs niemieckie BD z 2018 roku (84 Entertainment).
X (2022)
HDR. Niemieckie UHD-BD i BD z 2022 roku (Capelight) vs amerykańskie UHD-BD z 2025 roku (A24).
Informacyjnie - brytyjskie Zejście na BD jest z tego mastera co wydanie niemieckie, więc jeżeli je macie to wygląda tak samo, nie licząc różnic w kodowaniu i przesunięcia kanału chromatycznego.
Warriors - w niemieckim BD widoczny jest obszar zarezerwowany dla ścieżki dźwiękowej, stąd też widoczne różnice w kadrowaniu. Ziarno całkiem nieźle się trzyma w ruchu na UHD jak na Paramount, ale kodowanie w jasnych obszarach na HDR często oddziela prawdziwych mężczyzn od chłopców i nie inaczej jest w tym przypadku, gdzie Arrow (a właściwie FiM) robi wyraźną różnicę, szczególnie w ujęciach na plaży pod koniec filmu. Widać to ładnie w #23 i nie tylko.
X - ciekawy byłem czy amerykańskie UHD, które niedawno wyszło, różni się od niemieckiego pod względem widoczności detali w cieniach jeśli chodzi o nocne sceny, ale jednak jest to samo.
