12-01-2016, 21:44
(12-01-2016, 13:27)misfit napisał(a): Aide -> Besoin d'aide supplémentaire -> Nous contacter.Dziękuję za pomoc.
Wybierasz uszkodzony produkt w zamówieniu, z listy u dołu wybierasz: Probleme avec un ou des articles, następnie article endommage.
Najszybciej załatwisz sprawę wybierając Chat o ile chce ci się bawić z translatorem bo po angielsku to tam raczej z nimi nie pogadasz. Jak chcesz załatwić sprawę po angielsku to wybierasz maila. Zdjęć nie trzeba im przesyłać. Napisz tylko czego od nich oczekujesz.
Odpowiedzieli dość szybko. Okazało się, że ten film nie pochodzi bezpośrednio od Amazon a od firmy z nimi współpracującej w związku z tym istnieje tylko opcja zwrotu uszkodzonego przedmiotu. To by wyjaśniało dlaczego w procedurze, którą wcześniej chciałem wykonać nie było innej opcji niż zwrot. W każdym razie w odpowiedzi był link pod którym, przygotowane już mam nadruki na kopertę ze zwracanym towarem oraz instrukcję co należy zrobić (niestety już po francusku, mam nadzieję, że nic nie pomylę). Zwrot jest wysyłany na ich koszt. Dostałem też informację, że po zwrocie jeżeli zdecyduję się ponownie zamówić ten film to nie będę musiał płacić kosztów przesyłki. Ile może potrwać procedura zwrotu oraz czy zdarzyło Wam się aby nie uznali zwrotu bo np stwierdzą, że uszkodzenie mogło powstać już u mnie po rozpakowaniu towaru? Zastanawiam się czy to nowe zamówienie mogę składać od razu czy powinienem poczekać na zakończenie tej procedury.
