Z pewnością tak nie będzie o czym świadczy dalsza całkiem przyzwoita ilość sprzedanych nośników DVD i to w USA a nie Polsce ("Rampage największym zainteresowaniem cieszył się na najstarszym z nośników, czyli DVD, którego sprzedano około 264 tysięcy sztuk, co stanowi około 52% wszystkich wykupionych egzemplarzy").
Czyli wbrew pozorom do śmierci DVD ciągle nie jest tak blisko jak by się nam wydawało a co dopiero Blu-ray.
Czyli wbrew pozorom do śmierci DVD ciągle nie jest tak blisko jak by się nam wydawało a co dopiero Blu-ray.
(02-09-2018, 12:51)misfit napisał(a): Aby ponownie zarobić na tym samym filmie wystarczy, że rzucą nowego steelbooka - nie muszą bardziej się wysilać Big GrinOwszem ale marketingowo lepiej wypadnie gdy na pudełku napisze się Mastered in 4k. Poza tym nie widzę powodu by jakiś czas po premierze UHD nie zarabiać na tym nowszym masterze tym bardzie,j że masa ludzi nie przeskoczy od razu na 4k.
