06-01-2015, 02:04
(05-01-2015, 21:03)Haqu napisał(a): Nie było nigdzie informacji o kodowaniu. Strona amazonu oraz samo opakowanie wyraźnie podaje Region Free (mogę podrzucić zdjęcie z zestawu).
Strona amazonu zawsze podaje region A dla wydań z USA - nie wiem, jak można się tym w ogóle sugerować (a i na okładkach często widnieje takie info z samej zasady, nie z faktu). W pierwszej lepszej recce miałbyś prawdziwe informacje o regionie. A edycja nie była nowa - po prostu serial dobiegł końca i wsadzono wszystkie sezony w opakowanie zbiorcze (także co najwyżej ten ostatni był "nowy"). Biorąc pod uwagę, że wszystkie poprzednie wydania wszystkich poprzednich sezonów w USA miały blokadę, to cudów się spodziewać nie należało

Cytat:Ja nie wnikam już jakie kto ma problemy, ale warto ostrzec, że takie częste zgłaszanie uszkodzeń/ błędów na Amazonie może się skończyć blokadą konta.
Za dużo kasy u nich zostawiam, żeby mi nagle konto zablokowali
Inna sprawa, że na ilość zamówień wszelkie reklamacje stanowią w sumie niewielki procent, nawet jeśli miałem ich trochę swego czasu, a ostatnią parę dni temu. Myślę, że kluczem jest tu przede wszystkim uprzejmość, czyli po pierwsze nie naskakiwać na nich, jak na bure suki, a po drugie wyrażać głęboki żal wszelkimi uszkodzeniami/wpadkami. No i nie być natrętnym
