Było już o tym wcześniej w tym temacie, ale powtórzę w skrócie:
1. DMMS i Studio Blu to ta sama rekonstrukcja.
2. DMMS pomimo niższego bitrate ma lepszą kompresję obrazu. DMMS używa najlepszego kodera pod słońcem czyli x264 podczas gdy Studio Blu jakiś paździerz, który "zjada" ziarno nawet przy stosunkowo wysokiej przepływności. I to widać na screenach, które kilka osób wrzucało wcześniej w tym temacie. Na ile w tym przypadku jest to zauważalna rzecz w ruchu tego nie wiem.
3. Również w kwestii poziomów czerni są tutaj pewne różnice między tymi wydaniami i wg. mnie Studio Blu ewidentnie ma skopany zakres dynamiki obrazu. DMMS trochę też, ale to głównie w pierwszej połowie filmu. Z kolei w drugiej części w DMMS czarne pasy nie są czarne. Ogólnie pod tym względem najlepiej IMO prezentuje się Redivivus.
4. DMMS ma ścieżkę dźwiękową w bezstratnym formacie DTS-HD MA, a Studio Blu - Dolby Digital.
1. DMMS i Studio Blu to ta sama rekonstrukcja.
2. DMMS pomimo niższego bitrate ma lepszą kompresję obrazu. DMMS używa najlepszego kodera pod słońcem czyli x264 podczas gdy Studio Blu jakiś paździerz, który "zjada" ziarno nawet przy stosunkowo wysokiej przepływności. I to widać na screenach, które kilka osób wrzucało wcześniej w tym temacie. Na ile w tym przypadku jest to zauważalna rzecz w ruchu tego nie wiem.
3. Również w kwestii poziomów czerni są tutaj pewne różnice między tymi wydaniami i wg. mnie Studio Blu ewidentnie ma skopany zakres dynamiki obrazu. DMMS trochę też, ale to głównie w pierwszej połowie filmu. Z kolei w drugiej części w DMMS czarne pasy nie są czarne. Ogólnie pod tym względem najlepiej IMO prezentuje się Redivivus.
4. DMMS ma ścieżkę dźwiękową w bezstratnym formacie DTS-HD MA, a Studio Blu - Dolby Digital.
