08-01-2015, 14:35
Podzielę się odpowiedzią z SATURN:
"Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z Działem Obsługi Klienta sieci Saturn Polska, w sprawie zwrotu produktu.
W nawiązaniu do Pana wiadomości, chciałbym uprzejmie poinformować, że w przypadku dokonania zakupu internetowego ma Pan możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 30 dni od chwili otrzymania produktu. W tym przypadku musi odesłać Pan do marketu sprzedajacego produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy sprzedaży. Produkt może Pan także dostarczyć do wybranego marketu wraz z kompletem dokumentów. Jednak przy wyborze tej opcji istnieje jedynie możliwość zwrotu produktu i otrzymania zwrotu kosztów.
Wymiana produktu na inny egzemplarz może nastąpić w innym markecie niż market realizujący wysyłkę jednak jest to indywidualna decyzja kierownika odpowiedniego Działu w markecie. W przypadku uszkodzonego opakowania lub zdjętej folii ochronnej market moze nie przyjąć produktu na wymianę.
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt z naszą infolinia pod numerem telefonu 799 37 37 37. Pozwoli nam to szybciej pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów. W przypadku kontaktu mailowego czas oczekiwania może być wydłużony.
Z poważaniem"
Z dodatkowej rozmowy telefonicznej wynika że mogę zwrócić ale wymienić to już nie bardzo.
"Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z Działem Obsługi Klienta sieci Saturn Polska, w sprawie zwrotu produktu.
W nawiązaniu do Pana wiadomości, chciałbym uprzejmie poinformować, że w przypadku dokonania zakupu internetowego ma Pan możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 30 dni od chwili otrzymania produktu. W tym przypadku musi odesłać Pan do marketu sprzedajacego produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy sprzedaży. Produkt może Pan także dostarczyć do wybranego marketu wraz z kompletem dokumentów. Jednak przy wyborze tej opcji istnieje jedynie możliwość zwrotu produktu i otrzymania zwrotu kosztów.
Wymiana produktu na inny egzemplarz może nastąpić w innym markecie niż market realizujący wysyłkę jednak jest to indywidualna decyzja kierownika odpowiedniego Działu w markecie. W przypadku uszkodzonego opakowania lub zdjętej folii ochronnej market moze nie przyjąć produktu na wymianę.
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt z naszą infolinia pod numerem telefonu 799 37 37 37. Pozwoli nam to szybciej pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów. W przypadku kontaktu mailowego czas oczekiwania może być wydłużony.
Z poważaniem"
Z dodatkowej rozmowy telefonicznej wynika że mogę zwrócić ale wymienić to już nie bardzo.
