(28-12-2019, 22:53)djgromo napisał(a): Reklamował ktoś uszkodzone płyty z Zavvi?Uszkodzone nie, spóźnione lub te które nie dotarły nie raz i za każdym razem nie robili żadnych problemów a wręcz przeciwnie. Są bardzo profesjonalni w tym co robią i dbają o swój wizerunek. To nie jest jakiś mały sklepik internetowy a część sporego brytyjskiego koncernu e-commerce o nazwie THG.
(28-12-2019, 22:53)djgromo napisał(a): Każą odsyłać towar czy wysyłają w drugi egzemplarz po przesłaniu zdjęć?Podczas reklamacji masz do wyboru jedną z dwóch opcji: poprosić o zwrot kasy lub o wysłanie tego samego produktu raz jeszcze (pod warunkiem, że nadal jest na stanie). Cały proces bardzo prosty, wystarczy odnaleźć swoje stare zamówienie, wybrać produkt którego dotyczy twoja reklamacja i dalej wybierać z listy rozwijalnej właściwą opcję. Następnie drukujesz prosty szablon z ich strony (zgaduję, że w Twoim przypadku będzie ten: https://s1.thcdn.com/elysium-docs/returns-form-hut.pdf), wypełniasz i KONIECZNIE podpisujesz, skanujesz i dodajesz pod w/w zamówienie. Zdjęć raczej wysyłać nie będziesz musiał, no chyba, że oto poproszą.
Z live chatu w ogóle nie korzystałem i zalecam nie korzystać nigdy. Lepiej żeby cała komunikacja była odpowiednio zarchiwizowana. Oni dostają zapewne setki jak nie tysiące reklamacji więc jeżeli zareklamujesz film prawidłowo to całą sprawę załatwią bardzo szybko i profesjonalnie. Przykład jednej z takich spraw na dole:
Korespondencja napisał(a):Sent by: You, 06 February 2018, 08:09
Order number: 113467720
Order items:
11573117,
File Uploaded: Y
Issue:
Where's my order?
I have not received my order
There is no tracking information available for my order
Customer info:
Dear Team,
I have not received item Monsters - Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook that was shipped on 05.01.2018. Can you please check if it was dispatched? Can you pelase resend to me this item? thank you very much in advance.
Sent by: Zavvi UK, 06 February 2018, 11:42
Hello,
Thank you for getting in touch to let us know you have not received order 113467720.
I am really sorry to hear that you have not received this. The order was sent to you on 05/01/2018 and I would have expected it to have arrived by now.
I will investigate this with our courier provider but in the meantime I am more than happy to arrange a replacement for you. We will send you an e-mail as soon as it is dispatched.
If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help.
Kindest regards,
Jason
Moje aukcje na OLX
