(05-10-2021, 14:17)Glaeken napisał(a): Na stronie zavvi, pod każdym swoim zamówieniem masz przycisk contact us, klikasz, zaznaczasz zamówienie (select this product) i nizej wybierasz kategorie Returns & Refunds. Dalej dodajesz zalacznik (jezeli masz i chcesz) i wpisujesz tresc wiadomosci. Ja napisalem bardzo prosta:
"Dear Zavvi Team,
Yesterday I have received my order, however, I had to pay additional 48,50 PLN - bill in attachment. Please refund.
Thank you for kind support in advance.
Best Regards,"
Wcześniej nie miałem czasu napisać
Dziękuje za pomoc, za drugim razem udało się i przyznali mi zwrot pieniędzy za obydwa te zamówienia.
(05-10-2021, 16:19)Dziel napisał(a): Najlepiej napisz do Zavvi CS ale przez Twittera. Tam zwracają bezproblemowo.
Tak, napisałem na Twitterze Zavvi i został przyznany zwrot środków za obydwa zamówienia.