Tak wiec tego mija trzeci dzień od dostawy widmo od DPD. Miałem już dość przebijania się przez ich boty i zapewniania ich że kurier, który rzekomo dostarczył mi paczkę na pewno się ze mną skontaktuje w celu wyjaśnienia co się z nią stało. Tak wiec się wkurwiłem i wszedłem na chat amazona. Wybrałem zagadnienie, że paczka nie dotarła mimo iż pisze że jest dostarczona. Bot, czy nie wiem z kim ja tam gadałem po wybraniu prze zemnie kilku przykładowych formułek stwierdził że odda mi kasę, bo nie może wysłać mi ponownie tego samego przedmiotu, którego podobno nie mają na stanie ( a jest ciągle dostępny Speed w 4k ). Tak więc nie wiem co się tam odpierdoliło, ale dalsze zamówienia do mojej pracy stoją pod znakiem zapytania. Już od samego początku na tym filmie miałem jakieś sygnały ostrzegawcze w stylu paczka opóźniona itp. itd. ciekawe czy w ogóle to wysłali, bo refund poszedł wręcz nadzwyczajnie gładko.
Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 10 gości |