Pirates of the Carribean 5 4k+napisy - spodziewałem się tragedii, ale nie było tak źle. Deep jest zdrowo wypalony w tym filmie, nie wiem czy to kwestia grania o jedną rolę za dużo. Nie u niego jednego to zauważyłem im starszy im więcej ról na koncie, tym gorzej. Sam film to nie najgorsza bajeczka, która jest ładnie wykonana. Odstaje od pierwszych trzech, ale lepsza od czwórki 6.5/10
Sleepy hollow + napisy- stary dobry film Burtona. Oglądany ponownie po 15 latach wciąż urzeka wykonaniem scenografii , obejrzałbym chętnie remaster. Powrót po latach udany 8/10
Event horizon + napisy - oglądany kilkakrotnie na dvd. Efekty dziś nie powalają, ale to wciąż kawał dobrze wykonanego kina sf, do którego ponownie wrócę i czekam również na remaster. 8/10
The devils wears Prada + lektor - obejrzany z dziewczyną, jej się podobał. Dla mnie może być, nic odkrywczego, ale miło zobaczyć niektóre gwiazdeczki w młodości. 6/10
Hero (Jet Li) + napisy - ten film mogę oglądać wielokrotnie, podoba mi się w nim prawie wszystko. 9/10
The cabin in the woods 4k - uśmiech w kierunku serii The evil dead - czyli komedio-horror z elementami fantasy. Obraz jak na możliwości 4k nie powala. Sam film dla mnie 6.5/10
Divergent seria 1&2 + napisy - o ile jedynka nawet wciąga , tak druga część ssie po całości. Film jak i książka , której nie ruszyłem powiela schematy z Igrzysk śmierci, ale robi to trochę nie udolnie. Więcej dziur w scenariuszu. Jedynka 6/10 , a dwójka 4.5/10
Mine + napisy - po tylnej okładce spodziewałem się rzeźni, a tu miłe "rozczarowanie" całkiem kawał dobrego kina , brak dużego budżetu naprawdę służy niektórym filmom. 7/10
Close encounters of the third kind 4k+napisy - nie mam sentymentu do tego filmu, ale efekty specjalne są naprawdę niezłe, niestety zalatuje E.T. Rozumiem , że w tamtych czasach musiało być spore zapotrzebowanie na tego typu kino. Remaster również niezły 7/10
Hercules + napisy - jako bajka , wchodzi bez popity. Ale jakby spojrzeć na kostiumy i akcję w stylu Rambo to ssie po całości, tego typu filmom brakuje ciekawego scenariusza. 6.5./10
Westworld 4k + napisy - nie jest zły, ale zmęczył mnie trochę tym byciem "westernem" niby to daleka przyszłość, ale ludzie mają mentalność ludzi z XIX wieku. Przy takim rozwoju technologicznym wciąż są prymitywami. Nie kupuję tego za bardzo. Wykonanie jednak niezłe 6.5/10
Silence + napisy - potraktowałem to jako dramat historczny bez doszukiwania się drugiego dna, bo chyba go nie ma. Zaskoczenie na plus Spider-man i Vader junior świetnie się spisali w tym filmie. Zresztą prawie wszystko mi się tu podobało więc 8.5/10
Spiderman legacy collection 4k + napisy- tutaj jak zwykle pierwsza trylogia jest świetna i doskonale oddaje klimat z komiksów Tm-semic to jest ten Spider-man. 8.5/10
Seria The amazing , o ile jedynka jest dobra 7/10 , tak dwójka przez tych dwóch "złoczyńców" ssie po całości 4.5/10
Transformers 5 4k + napisy - po pierwszych 15 minut wyłączyłem mózg, do niczego nie potrzebny w tym filmie. Fabuła była tak durnowata , że oglądałem ze względu na roboty i efekty. Nie rozumiem wciskania na siłę do tego filmu gówniarzerii, zupełnie zbędna rola nastolatki. Po co? Dzieci i tak idą to oglądać dla robotów. O ile jedynka była śmieszna i całość była zgrana, trójka była bardziej mroczna i poważna. Tak nie wiem czym jest piątka, czy przy takim budżecie nie ma już kasy na dobry scenariusz? Masakra 4.5/10
The texas chainsaw massacre 1974+ napisy - spodziewałem się gnioty i szmiry, ale zaskoczenie dobrze zrealizowanym filmem było duże. Ta wspólna kolacja "typowej amerykańskiej rodzinki" bezcenna. 8/10
The mist + napisy - King nie ma szczęścia do swoich adaptacji i w tym przypadku liczyłem na przeciętniaka. Nie był jednak najgorzej jak się spodziewasz gniota 6.5/10
Wind river + napisy - kupiony na podstawie dobrych opinii. Lubię thrillery, więc sięgnąłem i po ten film. Spodziewałem się rewelacji, dostałem po prostu dobry film z ciekawym scenariuszem, no i ten mróź i śnieg, coś pięknego. 7.5/10
Sleepy hollow + napisy- stary dobry film Burtona. Oglądany ponownie po 15 latach wciąż urzeka wykonaniem scenografii , obejrzałbym chętnie remaster. Powrót po latach udany 8/10
Event horizon + napisy - oglądany kilkakrotnie na dvd. Efekty dziś nie powalają, ale to wciąż kawał dobrze wykonanego kina sf, do którego ponownie wrócę i czekam również na remaster. 8/10
The devils wears Prada + lektor - obejrzany z dziewczyną, jej się podobał. Dla mnie może być, nic odkrywczego, ale miło zobaczyć niektóre gwiazdeczki w młodości. 6/10
Hero (Jet Li) + napisy - ten film mogę oglądać wielokrotnie, podoba mi się w nim prawie wszystko. 9/10
The cabin in the woods 4k - uśmiech w kierunku serii The evil dead - czyli komedio-horror z elementami fantasy. Obraz jak na możliwości 4k nie powala. Sam film dla mnie 6.5/10
Divergent seria 1&2 + napisy - o ile jedynka nawet wciąga , tak druga część ssie po całości. Film jak i książka , której nie ruszyłem powiela schematy z Igrzysk śmierci, ale robi to trochę nie udolnie. Więcej dziur w scenariuszu. Jedynka 6/10 , a dwójka 4.5/10
Mine + napisy - po tylnej okładce spodziewałem się rzeźni, a tu miłe "rozczarowanie" całkiem kawał dobrego kina , brak dużego budżetu naprawdę służy niektórym filmom. 7/10
Close encounters of the third kind 4k+napisy - nie mam sentymentu do tego filmu, ale efekty specjalne są naprawdę niezłe, niestety zalatuje E.T. Rozumiem , że w tamtych czasach musiało być spore zapotrzebowanie na tego typu kino. Remaster również niezły 7/10
Hercules + napisy - jako bajka , wchodzi bez popity. Ale jakby spojrzeć na kostiumy i akcję w stylu Rambo to ssie po całości, tego typu filmom brakuje ciekawego scenariusza. 6.5./10
Westworld 4k + napisy - nie jest zły, ale zmęczył mnie trochę tym byciem "westernem" niby to daleka przyszłość, ale ludzie mają mentalność ludzi z XIX wieku. Przy takim rozwoju technologicznym wciąż są prymitywami. Nie kupuję tego za bardzo. Wykonanie jednak niezłe 6.5/10
Silence + napisy - potraktowałem to jako dramat historczny bez doszukiwania się drugiego dna, bo chyba go nie ma. Zaskoczenie na plus Spider-man i Vader junior świetnie się spisali w tym filmie. Zresztą prawie wszystko mi się tu podobało więc 8.5/10
Spiderman legacy collection 4k + napisy- tutaj jak zwykle pierwsza trylogia jest świetna i doskonale oddaje klimat z komiksów Tm-semic to jest ten Spider-man. 8.5/10
Seria The amazing , o ile jedynka jest dobra 7/10 , tak dwójka przez tych dwóch "złoczyńców" ssie po całości 4.5/10
Transformers 5 4k + napisy - po pierwszych 15 minut wyłączyłem mózg, do niczego nie potrzebny w tym filmie. Fabuła była tak durnowata , że oglądałem ze względu na roboty i efekty. Nie rozumiem wciskania na siłę do tego filmu gówniarzerii, zupełnie zbędna rola nastolatki. Po co? Dzieci i tak idą to oglądać dla robotów. O ile jedynka była śmieszna i całość była zgrana, trójka była bardziej mroczna i poważna. Tak nie wiem czym jest piątka, czy przy takim budżecie nie ma już kasy na dobry scenariusz? Masakra 4.5/10
The texas chainsaw massacre 1974+ napisy - spodziewałem się gnioty i szmiry, ale zaskoczenie dobrze zrealizowanym filmem było duże. Ta wspólna kolacja "typowej amerykańskiej rodzinki" bezcenna. 8/10
The mist + napisy - King nie ma szczęścia do swoich adaptacji i w tym przypadku liczyłem na przeciętniaka. Nie był jednak najgorzej jak się spodziewasz gniota 6.5/10
Wind river + napisy - kupiony na podstawie dobrych opinii. Lubię thrillery, więc sięgnąłem i po ten film. Spodziewałem się rewelacji, dostałem po prostu dobry film z ciekawym scenariuszem, no i ten mróź i śnieg, coś pięknego. 7.5/10