Wołyń też był świetny, ale fakt po filmie o alkoholikach coś w nim pękło i już nie jest dla mnie takim pewniakiem. Jeśli chodzi o tego reżysera to pierwsza moja styczność z jego filmami to Dom Zły, Drogówka, Róża , Pod Mocnym Aniołem, Wołyń, Wesele, Kler. Pod Mocnym jak na razie wychodzi najsłabiej. Mój ranking :
1. Drogówka/Wesele 10/10
2. Wołyń/Dom Zły 9/10
3. Róża 8/10
4. Kler 8-/10
5. Pod Mocnym Aniołem 6/10
Z tego Dom Zły i Różę z chęcią przytuliłbym na BD o Weselu raczej możemy sobie pomarzyć, no chyba że TVP lub inna platforma puści jakąś rekonstrukcję i będzie można dorwać porządnego ripa tego
1. Drogówka/Wesele 10/10
2. Wołyń/Dom Zły 9/10
3. Róża 8/10
4. Kler 8-/10
5. Pod Mocnym Aniołem 6/10
Z tego Dom Zły i Różę z chęcią przytuliłbym na BD o Weselu raczej możemy sobie pomarzyć, no chyba że TVP lub inna platforma puści jakąś rekonstrukcję i będzie można dorwać porządnego ripa tego