02-02-2017, 16:21
Witam serdecznie wszystkich Filmożerców! To mój pierwszy post na forum, które intensywnie przeglądam już od blisko dwóch miesięcy. Miałem się rejestrować już kilka razy, lecz zawsze odkładałem to na później. Nadszedł czas, aby to w końcu zrobić.
Piszę w tym temacie, ponieważ mam problem z zamówieniem z Zavvi. 11 stycznia wysłano do mnie 3 filmy (Stallone Collection, Cold in July steelbook i Deer Hunter steelbook). Termin dostawy był do 23.01 i faktycznie, kolekcja z Sylwkiem przyszła 19.01, a Cold in July 23.01, czyli just in time. Do dziś nie otrzymałem jednak steelbooka z Deer Hunterem. Zamawiałem ze zwykłą, darmową wysyłką, a więc nierejestrowaną.
I tu pojawia się moje pytanie, bo może ktoś już miał podobny problem. Czy w takiej sytuacji Zavvi oddaje pieniądze, wysyła towar drugi raz czy olewa sprawę? Nie jestem w stanie udowodnić, że filmu nie otrzymałem, bo jak mówiłem, przesyłka była nierejestrowana.
Piszę w tym temacie, ponieważ mam problem z zamówieniem z Zavvi. 11 stycznia wysłano do mnie 3 filmy (Stallone Collection, Cold in July steelbook i Deer Hunter steelbook). Termin dostawy był do 23.01 i faktycznie, kolekcja z Sylwkiem przyszła 19.01, a Cold in July 23.01, czyli just in time. Do dziś nie otrzymałem jednak steelbooka z Deer Hunterem. Zamawiałem ze zwykłą, darmową wysyłką, a więc nierejestrowaną.
I tu pojawia się moje pytanie, bo może ktoś już miał podobny problem. Czy w takiej sytuacji Zavvi oddaje pieniądze, wysyła towar drugi raz czy olewa sprawę? Nie jestem w stanie udowodnić, że filmu nie otrzymałem, bo jak mówiłem, przesyłka była nierejestrowana.