02-05-2017, 07:15
Podczas ostatnich zakupów przez internet, sklep umożliwiał płatność kartą mastercard przy udziale PayPal (nie mam tam konta ale nie jest ono wymagane). Cena była w EURO a ja podałem namiary na konto również prowadzone w EURO. Po dokonaniu transakcji dostałem maila od PayPal, z którego wynika, że i tak kwota została przez nich przeliczona na PLN a następnie ponownie na EURO. Na moim koncie walutowym, rzeczywiście mam założoną blokadę na 18,08€ zamiast 16€.
Spotkał się ktoś z taką sytuacją? To zostanie jeszcze wyprostowane czy muszę się pogodzić z podwójnym przewalutowaniem? Jeżeli tak zostanie to jak uniknąć takich sytuacji w przyszłości?
Spotkał się ktoś z taką sytuacją? To zostanie jeszcze wyprostowane czy muszę się pogodzić z podwójnym przewalutowaniem? Jeżeli tak zostanie to jak uniknąć takich sytuacji w przyszłości?