24-11-2017, 19:14
Zdarzyło się mnóstwie osób - przez ten kodzik -25% zostali totalnie zakopani zamówieniami i najwyraźniej wciąż nie mogą się z tego otrząsnąć :E
Mi wysłali tydzień po złożeniu zamówienia, a na maila z interwencją odpowiedzieli w ten sposób:
Spodziewaj się podobnej odpowiedzi.
Mi wysłali tydzień po złożeniu zamówienia, a na maila z interwencją odpowiedzieli w ten sposób:
Cytat:Hello,
Thank you for your recent order with us.
Firstly we apologise that your order is taking much longer than our normal service to dispatch. We currently we have a 4-5 day backlog in dispatching orders.
In order to mitigate this delay we have upgraded your order to Royal Mail first class so once your order is dispatched it should be with you the following day rather the normal 3-5 day service which should minimise the current delay.
Once again apologies for the delay and we will be resuming normal service in the coming days.
If this has not answered your question please reply to this email.
Thank you for your patience.
Regards, Zoom Customer Service.
Spodziewaj się podobnej odpowiedzi.