07-06-2018, 08:23
Dzisiaj po raz pierwszy spotkała mnie sytuacja gdzie od Amazon (dokładnie włoskiego) otrzymałem wiadomość że, nie udało się dostarczyć przesyłki i została ona do nich zwrócona. Zamówienie zostało rozbite przez nich na dwie oddzielne wysyłki, pierwsza dotarła bez problemu choć przy niej rzeczywiście również nie miałem żadnego wcześniejszego kontaktu od kuriera, tylko nagle się pojawił. A na drugą było trzeba poczekać aż dostaną towar. No i niestety ta druga nie dotarła. Ponownie zero kontaktu od kuriera, na stronie zamówienia była informacja o wysłaniu zamówienia przez DHL.PL z podanym numerem zamówienia ale za każdym razem gdy go wpisywałem to dostawałem informację o braku przesyłki o takim numerze. Ponieważ już wcześniej miałem sytuacje że, numer podany przez Amazon nie był odnajdowany na stronach DHL to za bardzo się tym nie przejąłem a tutaj taka niemiła niespodzianka. Mam wrażenie że, to zamówienie było obsługiwane jednak przez inną firmę kurierską niż DHL. Od DHL zawsze dzień wcześniej dostawałem SMS-a informującego że, dnia następnego pojawi się kurier a tym razem przy pierwszej części zamówienia nic takiego nie miało miejsca, kurier też nie był ubrany w mundurek DHL jak to miało miejsce przy innych paczkach odbieranych od nich. Napisałem do Amazon że, nie chcę zwrotu kasy tylko chciałbym otrzymać zamówienie, ciekawe jak zareagują.
Miał ktoś z Was takie problemy? Może powinienem wcześniej reagować gdy podany przez nich numer nie był odnajdowany na stronach DHL?
Miał ktoś z Was takie problemy? Może powinienem wcześniej reagować gdy podany przez nich numer nie był odnajdowany na stronach DHL?