07-06-2018, 15:29
Jestem po kolejnej wymianie maili z nimi i to co udało mi się uzyskać to:
1. Różnicę w cenie pomiędzy zwrotem a nowym zamówieniem (a ponieważ nie ma teraz promocji to wynosi ona prawie 47 EUR) odliczyli mi od razu od nowego zamówienia. Przy czym tutaj pewnie przez te dziwne naliczenia VAT-u coś poszło nie tak i mam obecnie naliczone 43 EUR, sprawa w trakcie wyjaśniania.
2. Zmienili sposób wysyłki nowego zamówienia na priorytet
Podsumowując zachowali się ok (mam nadzieję że ta różnica z pkt 1 też zostanie pokryta), jedyne co boli to wydłużający się czas oczekiwania, szczególnie że nie mam obecnie na koncie wolnych 120 EUR tak aby nowe zamówienie mogło być zrealizowane od razu więc będę musiał poczekać aż wróci od nich zwrot za pierwsze zamówienie i pewnie dopiero wtedy pobiorą to ponownie i zrealizują wysyłkę.
1. Różnicę w cenie pomiędzy zwrotem a nowym zamówieniem (a ponieważ nie ma teraz promocji to wynosi ona prawie 47 EUR) odliczyli mi od razu od nowego zamówienia. Przy czym tutaj pewnie przez te dziwne naliczenia VAT-u coś poszło nie tak i mam obecnie naliczone 43 EUR, sprawa w trakcie wyjaśniania.
2. Zmienili sposób wysyłki nowego zamówienia na priorytet
Podsumowując zachowali się ok (mam nadzieję że ta różnica z pkt 1 też zostanie pokryta), jedyne co boli to wydłużający się czas oczekiwania, szczególnie że nie mam obecnie na koncie wolnych 120 EUR tak aby nowe zamówienie mogło być zrealizowane od razu więc będę musiał poczekać aż wróci od nich zwrot za pierwsze zamówienie i pewnie dopiero wtedy pobiorą to ponownie i zrealizują wysyłkę.