15-06-2018, 13:02
Jestem coraz bardziej załamany.
Zwrot otrzymałem w poniedziałek ale zamiast ustalonych 120 EUR wpłynęło 77 EUR czyli tyle ile Amazon pobrał w drugiej racie za całe zamówienie. W pierwszej racie pomimo wysyłania filmu za niecałe 10 EUR pobrali 50 EUR co pewnie było związane z tym że, w ramach tego zamówienia wykorzystywałem zakupioną kartę podarunkową właśnie w wysokości 50 EUR i ją w pierwszej kolejności rozliczyli. W poniedziałek wysłałem im maila z informacją o niepełnym zwrocie - odpisali że pracują nad tym. Wczoraj sytuacja była bez zmian. Przypomniałem się mailowo i zaproponowałem że, skoro mają problem to może będzie łatwiej aby cenę nowego zamówienia obniżyć do 77 EUR i jeszcze raz pobrać to co zwrócili. Efekt byłby ten sam a nowe zamówienie mogłoby być zrealizowane. Niestety otrzymałem identycznego maila jak w poniedziałek.
Zwrot otrzymałem w poniedziałek ale zamiast ustalonych 120 EUR wpłynęło 77 EUR czyli tyle ile Amazon pobrał w drugiej racie za całe zamówienie. W pierwszej racie pomimo wysyłania filmu za niecałe 10 EUR pobrali 50 EUR co pewnie było związane z tym że, w ramach tego zamówienia wykorzystywałem zakupioną kartę podarunkową właśnie w wysokości 50 EUR i ją w pierwszej kolejności rozliczyli. W poniedziałek wysłałem im maila z informacją o niepełnym zwrocie - odpisali że pracują nad tym. Wczoraj sytuacja była bez zmian. Przypomniałem się mailowo i zaproponowałem że, skoro mają problem to może będzie łatwiej aby cenę nowego zamówienia obniżyć do 77 EUR i jeszcze raz pobrać to co zwrócili. Efekt byłby ten sam a nowe zamówienie mogłoby być zrealizowane. Niestety otrzymałem identycznego maila jak w poniedziałek.
mail od Amazon napisał(a):Dear Kirek ,Ciekawe ile to jeszcze potrwa
I've checked your account, and I can verify that this issue is currently being looked into by my colleague.
As it is not yet possible to provide you with a resolution, we continue to work hard to provide an update and we still expect to be in contact with you.
Please accept my apologies for the inconvenience; we want to be sure to address this matter as thoroughly as possible.
Thank you for your understanding.
Warmest regards,