19-06-2018, 19:00
Kurcze jestem załamany sytuacją z włoskim amazonem. Od 7 czerwca nic się nie dzieje. Rabat naliczony inny niż był napisane, zwrot za poprzednie zamówienie za mały a w konsekwencji nowe zamówienie cały czas nierealizowane. Na każde moje przypomnienie odpowiedź jak z automatu, informująca że zajmuje się tą sprawą Nour, przepraszają za niedogodności i skontaktują się gdy rozwiążą problem. Przypomniałem im że od 7 czerwca to już piąta taka odpowiedź i poprosiłem aby Nour sam odpisał próbując oszacować ile czasu może potrwać rozwiązanie. I co...
odpowiedziała standardowo inna osoba i nic nowego do problemu nie wniosła
odpowiedziała standardowo inna osoba i nic nowego do problemu nie wniosła
ostatnia odpowiedź od włoskiego Amazon napisał(a):Dear Kirek,
Following to your email, I have instantly checked all the previous mail and I do confirm the matter of your order 404-4409044-0817103 is still looked by our competent team and the case is being looked by my colleague Nour.
Rest assured he does his best and there are contacts between him and our specialized team regarding the matter.
Once he has updates he will contact you.
Hope I could help and hope you accept my apology for the inconvenience.
Thanks for your understanding.
Warmest regards,
Sarah H.