[INFORMACJA]Ten wpis i następne wpisy go dotyczące, zostały wklejone tutaj z nieistniejącego już wątku o tytule: DHL - okradzione(?) przesyłki.
W ostatnim czasie całkiem sporo filmów kupiłem na Amazon. Pewnego razu przyszła DHL'em niekompletna przesyłka z Amazon.co.uk. Zamówienie zawierało 7 filmów, brakowało trzech - 1 x BD i 2 x UHD. Odbierała żona, więc sprawa wyszła na jaw po moim powrocie, kilka dni później. Zgłosiłem to do Amazon poprzez okienko chat'u, przeprosili za niedogodności i wysłali ponownie. Nie musiałem zgłaszać do DHL, poza tym nie wiedziałem, że można po fakcie zgłosić braki w przesyłce.
Dziś przyszła do mnie przesyłka z Amazon.it, szczerze mówiąc czekałem na trylogię Preda UHD zamówioną w przedsprzedaży w UK (jeszcze nie doszła..) i w zaskoczeniu przejrzałem zawartość paczki - były cztery filmy z zamówienia we Włoszech. Po chwili zorientowałem się, że brakuje jednego steelbooka, wyszedłem z tym do kuriera, wypisał mi protokół szkody i polecił zatelefonować do firmy. Zadzwoniłem do DHL, już po 10 minutach doczekałem się żywego człowieka na linii, tam polecono mi wypełnić formularz na www. Wysłałem im ten formularz, dodałem załącznik z protokołem szkody i zrzutem specyfikacji zamówienia.
15:38 - na e-mail przyszło "Potwierdzenie zgłoszenia".
15:42 - na e-mail przyszło "Zarejestrowano interwencję".
15:54 - na e-mail przyszło "Zakończono interwencję" - bez żadnych dodatkowych informacji. Nie wiem zatem na czym stoję, zatelefonowałem w tej sprawie, obiecano mi przekazanie prośby o kontakt ze mną osobie odpowiedzialnej za obsługę tego zgłoszenia. Nikt się na razie nie skontaktował.
Napisałem też do amazon.it przez "email us in english".
Czy mieliście podobne przypadki z DHL? Ktoś wie, co oznacza "Zakończono interwencję"?
Trochę jestem zajęty, a i tak straciłem sporo czasu na próby załatwienia tej sprawy. Ciekawe co z tego będzie. Z Włochami jeszcze nie załatwiałem reklamacji. Z Anglikami, jak dotychczas zawsze było wzorowo.
W ostatnim czasie całkiem sporo filmów kupiłem na Amazon. Pewnego razu przyszła DHL'em niekompletna przesyłka z Amazon.co.uk. Zamówienie zawierało 7 filmów, brakowało trzech - 1 x BD i 2 x UHD. Odbierała żona, więc sprawa wyszła na jaw po moim powrocie, kilka dni później. Zgłosiłem to do Amazon poprzez okienko chat'u, przeprosili za niedogodności i wysłali ponownie. Nie musiałem zgłaszać do DHL, poza tym nie wiedziałem, że można po fakcie zgłosić braki w przesyłce.
Dziś przyszła do mnie przesyłka z Amazon.it, szczerze mówiąc czekałem na trylogię Preda UHD zamówioną w przedsprzedaży w UK (jeszcze nie doszła..) i w zaskoczeniu przejrzałem zawartość paczki - były cztery filmy z zamówienia we Włoszech. Po chwili zorientowałem się, że brakuje jednego steelbooka, wyszedłem z tym do kuriera, wypisał mi protokół szkody i polecił zatelefonować do firmy. Zadzwoniłem do DHL, już po 10 minutach doczekałem się żywego człowieka na linii, tam polecono mi wypełnić formularz na www. Wysłałem im ten formularz, dodałem załącznik z protokołem szkody i zrzutem specyfikacji zamówienia.
15:38 - na e-mail przyszło "Potwierdzenie zgłoszenia".
15:42 - na e-mail przyszło "Zarejestrowano interwencję".
15:54 - na e-mail przyszło "Zakończono interwencję" - bez żadnych dodatkowych informacji. Nie wiem zatem na czym stoję, zatelefonowałem w tej sprawie, obiecano mi przekazanie prośby o kontakt ze mną osobie odpowiedzialnej za obsługę tego zgłoszenia. Nikt się na razie nie skontaktował.
Napisałem też do amazon.it przez "email us in english".
Czy mieliście podobne przypadki z DHL? Ktoś wie, co oznacza "Zakończono interwencję"?
Trochę jestem zajęty, a i tak straciłem sporo czasu na próby załatwienia tej sprawy. Ciekawe co z tego będzie. Z Włochami jeszcze nie załatwiałem reklamacji. Z Anglikami, jak dotychczas zawsze było wzorowo.