ZOOM, to totalna pomyłka 29 czerwca dostałem maila o wysyłce, do dzisiaj jej nie ma. Kolejne zamówienie wysłane podobno 17 lipca, do dzisiaj nie ma Oddali pieniądze, ale niechęć do tego sklepu pozostała. Wspomnę jeszcze o DHL- tydzień temu zamówiłem na hiszpańskim amazonie film. Wczoraj sms od DHL, że przesyłka będzie dzisiaj, między 8:30 a 15:30. Po 13- ej coś mnie tknęło, żeby zobaczyć, co się dzieje z przesyłką. I na stronie jak byk stoi, że przesyłka doręczona do odbiorcy, odbiorca jakiś ZWR Nawet w imieniu i nazwisku nie mam żadnej z tych liter Pani z infolinii nie mogła się dodzwonić do kuriera, bo włączał się automat. 3 tygodnie temu, ten sam kurier wrzucił przesyłkę do skrzynki i dobrze, że też wlazłem na stronę śledzenia przesyłek, bo nie wiem kiedy bym zajrzał do skrzynki. Już wtedy miałem zamiar wziąć film, a do DHL zgłosić, że nie dotarł do mnie. Ale, że jestem w miarę spokojny i wyrozumiały, odpuściłem sobie. Dzisiaj nie Noworoczne postanowienie, ale równie mocne- zero litości dla kurierów. I w jednym i w drugim przypadku, kurier nie raczył nawet poinformować, gdzie jest przesyłka. O tym, że powinien w ogóle zapytać czy może już nie wspominam, bo chyba ich kultura pracy i osobista, nie ogarniają tego.
Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 9 gości |