19-12-2018, 08:30
Zamówiłem kilka filmów w tym Arrow i od poniedziałku mam ciągle status "Awaiting Dispatch". Dlaczego tak długo zajmuje im samo wysłanie mojej przesyłki?
Niby w faq jest napisane, że w wypadku międzynarodowej przesyłki czas oczekiwania to 8 dni roboczych, a potem dopiero można się z nimi skontaktować jak nie dojdzie do realizacji zamówienia.
I jeszcze nie słyszałem o czymś takim, żeby o szczegóły monitorowania przesyłki wysyłać do jakiegoś sklepu maila z prośbą o to. Dla mnie standard to jest jak sam sklep wyśle takie informacje.
Niby w faq jest napisane, że w wypadku międzynarodowej przesyłki czas oczekiwania to 8 dni roboczych, a potem dopiero można się z nimi skontaktować jak nie dojdzie do realizacji zamówienia.
I jeszcze nie słyszałem o czymś takim, żeby o szczegóły monitorowania przesyłki wysyłać do jakiegoś sklepu maila z prośbą o to. Dla mnie standard to jest jak sam sklep wyśle takie informacje.