04-01-2019, 15:45
W znalezieniu przyczyny lawinowo ginących przesyłek z zoom zacząłbym od zapytania ich na jaki adres poszła wysyłka ze szczególnym uwzględnieniem kraju docelowego
Tak jak kilka dni temu pisałem gdy chciałem złożyć u nich zamówienie zauważyłem, że adres do wysyłki zmienił się z Polski na UK i nie dało się nawet tego poprawić. Nie wiem jak długo trwa ta sytuacja, ale może tu tkwi przyczyna przynajmniej u części z Was.
Odrębną sprawą jest bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę. To już było wyjaśniane - bawią się w jakichś ślimakowatych pośredników (Fire-Business, Świat Przesyłek, a teraz nie wiem... ostatni raz zamawiałem u nich ponad pół roku temu) i jest jak jest. To jest raczej nie do przeskoczenia chyba, że się zorganizuje akcję z wysyłaniem do nich maili z prośbą aby przeanalizowali sobie czas dostarczenia zamówień oraz ilość zaginionych przesyłek do Polski i pomyśleli nad zmianą sposobu wysyłki do nas. Ale tu zgaduję, że tyle osób już się do nich zraziło, że nie chce się tracić więcej czasui łatwiej po prostu wymazać ten sklep z pamięci.
Tak jak kilka dni temu pisałem gdy chciałem złożyć u nich zamówienie zauważyłem, że adres do wysyłki zmienił się z Polski na UK i nie dało się nawet tego poprawić. Nie wiem jak długo trwa ta sytuacja, ale może tu tkwi przyczyna przynajmniej u części z Was.
Odrębną sprawą jest bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę. To już było wyjaśniane - bawią się w jakichś ślimakowatych pośredników (Fire-Business, Świat Przesyłek, a teraz nie wiem... ostatni raz zamawiałem u nich ponad pół roku temu) i jest jak jest. To jest raczej nie do przeskoczenia chyba, że się zorganizuje akcję z wysyłaniem do nich maili z prośbą aby przeanalizowali sobie czas dostarczenia zamówień oraz ilość zaginionych przesyłek do Polski i pomyśleli nad zmianą sposobu wysyłki do nas. Ale tu zgaduję, że tyle osób już się do nich zraziło, że nie chce się tracić więcej czasui łatwiej po prostu wymazać ten sklep z pamięci.