21-05-2019, 07:40
U mnie było to samo.
Anulowali zamówienie.
Wysłałem maila z zapytaniem o konkretny powód anulacji w moim przypadku.
Odpowiedź:
Your order has been automatically rejected by our system due to the email domain used.
Some email domains cannot be used to purchase through JB HI-FI Online.
I can confirm your card/PayPal account has not been charged. Only a pre-authorization has occurred.
Użyłem maila z gazeta.pl Zamówiłem ponownie, używając gmail.com - przeszło. Zamówienie ma status in progress. Kasa z pierwszego zamówienia "zamrożona" na revolucie, po 7 dniach się odmrozi
Anulowali zamówienie.
Wysłałem maila z zapytaniem o konkretny powód anulacji w moim przypadku.
Odpowiedź:
Your order has been automatically rejected by our system due to the email domain used.
Some email domains cannot be used to purchase through JB HI-FI Online.
I can confirm your card/PayPal account has not been charged. Only a pre-authorization has occurred.
Użyłem maila z gazeta.pl Zamówiłem ponownie, używając gmail.com - przeszło. Zamówienie ma status in progress. Kasa z pierwszego zamówienia "zamrożona" na revolucie, po 7 dniach się odmrozi
(21-05-2019, 00:55)Szczepan600 napisał(a): Zero wyjaśnień, poza generycznym mailem gdzie wymieniają chyba z 6 możliwych powodów (i w zasadzie żaden by mnie nie dotyczył). Wszystkie filmy nadal są dostępne. No nic taki pech. Poczekam na odp. od nich.