24-12-2019, 20:47
Czekam na przesyłkę z Amazon FR już 3 tygodnie, utkneła gdzieś w GB (sic!). Teraz widzę w opcjach zamówienia taki komunikat: Your package may be lost
Packages rarely experience such delays. We are sorry that yours has still not arrived.
You can wait a few more days or consult these options. GET A REFUND
No i kurcze jak na złość miałem użyty kod zniżkowy na 10EUR, a ponad to ceny były dobre, więc średni deal na zwrot. Ktoś z Was miał może podobną sytuację, czy można "wymusić" u Amazona ponowną wysyłkę czy jednak tylko zwrot kasy wchodzi w grę?
Packages rarely experience such delays. We are sorry that yours has still not arrived.
You can wait a few more days or consult these options. GET A REFUND
No i kurcze jak na złość miałem użyty kod zniżkowy na 10EUR, a ponad to ceny były dobre, więc średni deal na zwrot. Ktoś z Was miał może podobną sytuację, czy można "wymusić" u Amazona ponowną wysyłkę czy jednak tylko zwrot kasy wchodzi w grę?