Tak jak można się było spodziewać - bez zmian.
Ale dziś wysłali ponownie, tym razem jakimś ekspresem - UPS mnie informuje, że jutro mam się spodziewać przesyłki. Zobaczymy...
Przy okazji zareklamowałem zaginione przesyłki z Eureki i zavvi. Z Eureką poszło łatwo, a zavvi już trochę gorzej. Najpierw oddział UK kazał wypełnić formularz o zaginięciu przesyłek, później pytanie czy chcę zwrot kasy czy ponowną wysyłkę. To odpisałem, że to drugie. Następnie niemiecki oddział prosił o potwierdzenie adresu, a gdy potwierdziłem to znowu każą mi wypełnić formularz, tyle, że tym razem w jęz. niemieckim. Może jutro zgłosi się oddział holenderski ? Zobaczymy. Uwielbiam ten ich support
Ale dziś wysłali ponownie, tym razem jakimś ekspresem - UPS mnie informuje, że jutro mam się spodziewać przesyłki. Zobaczymy...
Przy okazji zareklamowałem zaginione przesyłki z Eureki i zavvi. Z Eureką poszło łatwo, a zavvi już trochę gorzej. Najpierw oddział UK kazał wypełnić formularz o zaginięciu przesyłek, później pytanie czy chcę zwrot kasy czy ponowną wysyłkę. To odpisałem, że to drugie. Następnie niemiecki oddział prosił o potwierdzenie adresu, a gdy potwierdziłem to znowu każą mi wypełnić formularz, tyle, że tym razem w jęz. niemieckim. Może jutro zgłosi się oddział holenderski ? Zobaczymy. Uwielbiam ten ich support