(11-07-2021, 07:26)Glaeken napisał(a): Skoro zakładasz ze ktos ci coś powinien odliczac, zwracać wiec chyba na podstawie jakichś przepisów a nie własnego widzimisię?
Sprecyzuj o co dokładnie Ci chodzi. Ponownie zacytuję ten fragment:
(10-07-2021, 19:08)Glaeken napisał(a):(10-07-2021, 06:29)misfit napisał(a): Wałkowaliśmy to już wielokrotnie - gdyby zavvi należało do systemu IOSS to przy checkoucie widziałbyś ceny sklepowe powiększone o 3% (różnica między UK i PL VAT). Tak nie jest.To, że zaavi nie korzysta z IOSSa to raczej pewne. Ale czy zaczną?
Co do różnicy którą podajesz to ja poproszę o jakieś linki do przepisów/ustaw żebym mógł sobie poczytać.
Naprawdę chcesz abym tłumaczył dlaczego 23 jest większe od 20 ?
(11-07-2021, 06:59)misfit napisał(a): Tak, tak, pamiętam Twoje teorie o magicznych żółtych naklejkach [...]
(11-07-2021, 07:26)Glaeken napisał(a): Podałem ci konkretnie linki do istniejących przepisów do których najpewniej stosuje się zavvi... nawet wymiary naklejki i jej kolor są tam wyraźnie określone. Po prostu je zignorowales i tyle.
Jeśli nadal wierzysz, że ta żółta naklejka przed czymkolwiek Cię chroni jeśli chodzi o przesyłki z Guernsey, nawet po tych wszystkich relacjach od innych osób w tym wątku, to spoko - żyj sobie nadal w swoim świecie fantazji xD.
(11-07-2021, 06:59)misfit napisał(a): Wyrażenie scam sklepik zostało przeze mnie celowo użyte w pogardliwym tonie w stosunku do tych oszustów i złodziei.
(11-07-2021, 07:26)Glaeken napisał(a): Wiem. Wyraźnie masz jakiś żal do nich ale o co to nie rozumiem bo widzę emocje ale nie widzę dowodów
Dowody masz w postaci tego co piszą na swojej stronie, np.
Cytat:For customers located in the EU, most of our products will ship from our distribution centre within the EU and therefore ordering with us will continue as normal.
[...]
For any products shipping from the UK to addresses in the EU, tax and duties will be settled on your behalf with our courier, so there is no cost to you.
Oraz odpowiedzi z obsługi klienta przed złożeniem zamówienia i już po, np.
Przed złożeniem zamówienia (wiadomość z 21.06):
Cytat:Thank you for your email regarding customs costs.
All products shipped from the UK to addresses in the EU will be charged taxes and duties on your behalf with our courier service so you will not incur any costs.
Should you still incur costs, we will be happy to reimburse you if you send us a picture of the invoice.
Po złożeniu zamówienia i obciążenia przesyłki opłatami celnymi mimo zapewnień zavvi, że tak nie będzie:
Cytat:I am sorry but we do not reimburse customs charges
Pewnie zaraz wyskoczysz, że przecież Guernsey to nie UK, ale to dla mnie jest nic innego jak scammerskie zagrywki.
Co do słowa "złodziej" to sami przyznawali, że ten 20% UK VAT, którym niesłusznie obciążają kupujących spoza UK nigdzie nie idzie tylko zostaje na ich kontach. Jak znajdę dokładny cytacik od nich to go tutaj wrzucę.
EDIT: Cytatu niestety już nie mogę znaleźć, ale pamiętam dokładnie, że ich tłumaczenie było takie, że nieodliczanie UK VAT traktują jako dodatkową opłatę na poczet reklamacji, zaginięć przesyłek, itd.