03-08-2021, 17:11
Niestety jakość wydań od Arrow, a obsługa klienta w ich sklepie to dwa różne światy.
Zgłosiłem im, że od ponad trzech tygodni przesyłka od nich zagubiła się gdzieś w WER Lublin i w końcu po tygodniu dostałem od nich odpowiedź... o potwierdzenie mojego adresu.
Więc od razu odpisałem im, że adres, który wcześniej podałem jest prawidłowy i że domagam się ponownej wysyłki z zastrzeżeniem aby w deklaracji celnej nie wpisywali wartości zero, tylko np. 5 GBP
I tak sobie czekam i czekam... i ciekawe kiedy tym razem doczekam się odpowiedzi.
Zgłosiłem im, że od ponad trzech tygodni przesyłka od nich zagubiła się gdzieś w WER Lublin i w końcu po tygodniu dostałem od nich odpowiedź... o potwierdzenie mojego adresu.
Więc od razu odpisałem im, że adres, który wcześniej podałem jest prawidłowy i że domagam się ponownej wysyłki z zastrzeżeniem aby w deklaracji celnej nie wpisywali wartości zero, tylko np. 5 GBP
I tak sobie czekam i czekam... i ciekawe kiedy tym razem doczekam się odpowiedzi.