23-08-2021, 11:09
(23-08-2021, 10:09)lukee napisał(a): Reacher nie przesadzaj juz z tym płaceniem za bledy. Ciekawe czy bys byl pierwszy do wyskakiwania ze swojej kasy jak bys popelnil blad
Sorry, ale Empika mi nie żal. Z ich strony to kolejna recydywa. Ile razy można te same nieuczciwe praktyki tłumaczyć błędami. Za każdym razem wysyłają takie same tłumaczenia korzystając z gotowych odpowiedzi na zasadzie kopiuj/wklej. Każdy kto mnie prywatnie zna wie, że ze mną nie trzeba mieć spisanych żadnych umów, jak się do czegoś zobowiązałem to słowa zawsze dotrzymuję. Tak już mam, że dane słowo jest świętością. Dlatego też nie lubię jak ktoś próbuje mnie robić w ciula. Regulamin empik.com dokładnie precyzuje cały proces kupna. Od momentu złożenia zamówienia mają 7 dni na weryfikację stanów magazynowych i przyjęcie go do realizacji lub anulowanie. Skoro przyjmują zamówienie i potwierdzają to mailem to znaczy, że ktoś zweryfikował dostępność produktu. Wszelkie próby anulowania zamówienia później są niezgodne z regulaminem, który sami stworzyli i wyglądają na zwykłe krętactwo. Powodów można się tylko domyślać.