06-09-2021, 10:07
(06-09-2021, 09:48)fire_caves napisał(a): Widzisz różnicę?Oczywiście, że widzę różnicę.
Skoro coś jest uszkodzone, ale w takim stopniu, że nie nadaje się do użytkowania, to po co robić koszty klientowi i sobie (sprzedawcy) z odsyłaniem czegoś, co teoretycznie i tak pójdzie na przemiał. Ale skoro np. to tylko lekko pęknięte pudełko, w domniemaniu nośnik jest nieuszkodzony, więc można przepakować i sprzedać ponownie, dlatego być może żądają zwrotu. Jest różnica?
Zdaję sobie sprawę (też miałem takie przypadki), że Amazon (jeśli się oczywiście tego nie nadużywa) dozwala zatrzymanie produktu, jeśli klient sobie życzy, i wcale nie piszę, że nie można odesłać, bo można, jeśli klient wybierze taką opcję. To tylko wola klienta, że nie odsyła, zostawia taką płytę, wymienia pudełko i ma 2 wydania w cenie jednego. może np taki Empik znając polskie realia chce się od tego uchronić.
(06-09-2021, 09:48)fire_caves napisał(a): Odnoszę wrażenie, że jestem jednym z niewielu obecnych tu Filmożerców a nie Wydaniożerców. Dla mnie cena gra rolę...Nierzadko biorę wydania w preorderach za oczywiście wyższą cenę od jakiejś tam "promocyjnej" wyłącznie dlatego, że później takie wydanie jest niedostępne, np. Ciche miejsce 2 w steelboku, a tym podobnych wydań jest więcej, już obecnie nieosiągalnych lub w zjanuszowanych cenach przez dvdmax.pl