Along Came a Spider - włączyłem z nudów wczoraj na Netflix i... siadło. Całkiem klimatyczny kryminał z dobrym tempem i niespodziewanym twistem pod koniec (mnie zaskoczył). Takie 7/10 czyli dobry.
Tammy - oh boy, zmęczone na dwa razy. Jak niektóre filmy z Melissą są całkiem spoko, tak ten mimo ewidentnej próby robienia zgrywy z Thelmy & Luise kompletnie imho nie wypalił. I to przy takiej obsadzie - Sarandon, Collette, Bates na drugim planie i Aykroyd na... siódmym
Może ze dwa razy się uśmiechnąłem pod nosem. 2/10
The Outsider - HBO znowu dowozi. Do połowy jest bardzo intensywnie i serial trzyma za gardło non stop. Niestety od ok 5/6 odcinka imho za dużo wyjaśniają i napięcie spada, ale na szczęście twórcom udaje się przerzucić emocje na drugi ważny motyw i wciąż można się zaangażować... Niestety finał trochę bez pary, ale trochę nadrabia sceną po napisach. Nie jestem fanem prozy Kinga, ale to mi się oglądało bardzo dobrze. Dobry z plusem 7.5/10
Altered Carbon S2 - technicznie cudo. W Dolby Vision wygląda obłędnie (kolory!), ale fabularnie to jakoś mnie nie porwał. Początek intrygujący, ale im dalej w las tym bardziej to wszystko robi się rozlazłe i bez ikry. Mackie nie ma powera Kinnamana w roli Kovasca a na drugim planie też brakuje wyrazistych postaci klasy Ortegi czy Reileen. Intryga też mnie specjalnie nie porwała, dlatego tylko nieźle - 6/10
Zdecydowanie lepiej zapowiada się spin off w postaci serialu anime, który zadebiutuje za ok tydzień.
Devs - HBO znowu wbija sierpowy Netflixowi. Legion (estetyka) + Twin Peaks (atmosfera) + Mr Robot (technothriller). Po dwóch odcinkach jestem bardzo zaintrygowany. Świetne zdjęcia, niepokojący klimat (zawdzięczany w dużej mierze dzięki "niepasującej" do obrazu muzyce i Nickowi Offermanowi) i ciekawy wątek związany z quantum computing. Jeśli autor Ex Machiny nie pokpi sprawy, to będę miał coś na (przynajmniej chwilowe) zalanie pustki po Mr Robocie. Na tę chwilę mocne 8/10.
Savages - Kolorki i Blake cudne, ale poza tym to taki Tarantino po 2007 czyli kupa (zara mnie zjedzą pewnie ). Można w nudny dzień w pracy. Ujdzie 4/10
Tammy - oh boy, zmęczone na dwa razy. Jak niektóre filmy z Melissą są całkiem spoko, tak ten mimo ewidentnej próby robienia zgrywy z Thelmy & Luise kompletnie imho nie wypalił. I to przy takiej obsadzie - Sarandon, Collette, Bates na drugim planie i Aykroyd na... siódmym
Może ze dwa razy się uśmiechnąłem pod nosem. 2/10
The Outsider - HBO znowu dowozi. Do połowy jest bardzo intensywnie i serial trzyma za gardło non stop. Niestety od ok 5/6 odcinka imho za dużo wyjaśniają i napięcie spada, ale na szczęście twórcom udaje się przerzucić emocje na drugi ważny motyw i wciąż można się zaangażować... Niestety finał trochę bez pary, ale trochę nadrabia sceną po napisach. Nie jestem fanem prozy Kinga, ale to mi się oglądało bardzo dobrze. Dobry z plusem 7.5/10
Altered Carbon S2 - technicznie cudo. W Dolby Vision wygląda obłędnie (kolory!), ale fabularnie to jakoś mnie nie porwał. Początek intrygujący, ale im dalej w las tym bardziej to wszystko robi się rozlazłe i bez ikry. Mackie nie ma powera Kinnamana w roli Kovasca a na drugim planie też brakuje wyrazistych postaci klasy Ortegi czy Reileen. Intryga też mnie specjalnie nie porwała, dlatego tylko nieźle - 6/10
Zdecydowanie lepiej zapowiada się spin off w postaci serialu anime, który zadebiutuje za ok tydzień.
Devs - HBO znowu wbija sierpowy Netflixowi. Legion (estetyka) + Twin Peaks (atmosfera) + Mr Robot (technothriller). Po dwóch odcinkach jestem bardzo zaintrygowany. Świetne zdjęcia, niepokojący klimat (zawdzięczany w dużej mierze dzięki "niepasującej" do obrazu muzyce i Nickowi Offermanowi) i ciekawy wątek związany z quantum computing. Jeśli autor Ex Machiny nie pokpi sprawy, to będę miał coś na (przynajmniej chwilowe) zalanie pustki po Mr Robocie. Na tę chwilę mocne 8/10.
Savages - Kolorki i Blake cudne, ale poza tym to taki Tarantino po 2007 czyli kupa (zara mnie zjedzą pewnie ). Można w nudny dzień w pracy. Ujdzie 4/10
Kino domowe
LG OLED 65 C9
Marantz SR 5015
Klipsch R-620F, R-51M, R-52C, R-41SA
SVS SB-1000
Panasonic DP-UB820
Samsung BD-C5500
Aktualna kolekcja UHD / BD / DVD
LG OLED 65 C9
Marantz SR 5015
Klipsch R-620F, R-51M, R-52C, R-41SA
SVS SB-1000
Panasonic DP-UB820
Samsung BD-C5500
Aktualna kolekcja UHD / BD / DVD